اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر چه داریم از تماشاگران است

مشکل‌پور: هیچ‌وقت با هواداران صنعت نفت درگیر نشدم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ‌وقت با هواداران تیم فوتبال صنعت نفت درگیر نشده و نمی‌شوم.

مشکل‌پور: هیچ‌وقت با هواداران صنعت نفت درگیر نشدم

سجاد مشکل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: ما هر چه که داریم را مدیون محبت‌های هواداران و دوستداران تیم فوتبال صنعت نفت هستیم.

وی با اشاره به درج خبری مبنی بر درگیری‌اش با هواداران تیم فوتبال صنعت نفت پیش از آغاز دیدار مقابل شهید سپاسی شیراز اضافه کرد: همه دیدند که هواداران تیم قبل از به صدا درآمدن سوت مسابقه مرا مورد محبت خود قرار داده و تشویق کردند و من به خاطر این تشویق‌ها همواره شرمنده آنها هستم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص افزود: حتی اگر انتقادی نیز از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه متوجه ما باشد حق اعتراض نداشته و باید بدانیم که صاحبان اصلی این تیم بدون تردید هواداران هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچوقت با هواداران تیم درگیر نشده و نمی‌شوم زیرا همین هواداران در بدترین شرایط نیز کنار ما و تیم بوده و هستند.

مشکل‌پور در ادامه از دیدارهای بعدی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و تصریح کرد: تصمیم بر این شده که در بازی مقابل سپاهان از بازیکنانی استفاده شده که کمتر به میدان رفته‌اند.

وی اضافه کرد: امیدوار هستم که با استراحت کامل و کسب آمادگی مناسب به مصاف تیم نفت تهران رفته و با کسب سه امتیاز این مسابقه شرایط روحی تیم را بهبود ببخشیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور با نتیجه یک بر یک در مقابل مهمان خود؛ شهید سپاسی شیراز متوقف شد.

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول