اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 167 دولت‌آباد:

ناکامی سارقان سابقه‌دار لوازم خودرو با حضور به موقع پلیس

خبرگزاری فارس: کلانتر 167 دولت‌آباد از دستگیری دو سارق سابقه دار لوازم خودرو طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و افزود: متهمان هنگام سرقت غافلگیر شدند.

ناکامی سارقان سابقه‌دار لوازم خودرو با حضور به موقع پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اردشیر نادری با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در خیابان «دولت‌آباد» از جزییات پرونده این متهمان خبر داد.

رئیس کلانتری 167 دولت‌آباد در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته شنبه شانزدهم دی ماه سال‌جاری واحد گشت این یگان، هنگام گشت‌زنی در محله مذکور دو نفر در حال کلنجار رفتن با در یک خودرو مشاهده کردند و برای بررسی به آنها نزدیک شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در حال شکستن شیشه خودرو بودند که به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

نادری افزود: ماموران طی یک تعقیب و گریز پلیسی موفق شدند متهمان را در یکی از کوچه های فرعی متوقف و دستگیر کنند،در بازرسی از آنها که «فرزاد و وحید» نام داشتند، تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد که ماموران متهمان را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

کلانتر 167 دولت‌آباد در پایان عنوان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده اند که ماموران متهمان بعد از تکمیل پرونده به دادسرا انتقال دادند. 

انتهای پیام/2462/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول