اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس نیشابور خبر داد

دستگیری پدری که دختربچه 3ساله خود را فروخته بود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس نیشابور گفت: پدر جوانی که دختر بچه 3 ساله خود را فروخته بود در شهرستان نیشابور خراسان رضوی دستگیر و در حال حاضر تلاش برای پیدا کردن آن ادامه دارد.

دستگیری پدری که دختربچه 3ساله خود را فروخته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرمانده انتظامی نیشابور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زن جوانی با در دست داشتن حکم جلب شوهر خود در مراجعه به کلانتری 11 این شهرستان گفت با همسر معتاد خود اختلافاتی داشته و چند ماه قبل از خانه قهر کرده است اما از حدود 3 ماه پیش متوجه شده شوهرش دختر 3 ساله‌شان را به مبلغ یک میلیون تومان به فردی ناشناس فروخته است.

سرهنگ محمد حسن امیری افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع ، ماموران کلانتری 11 بلافاصله وارد عمل شدند و متهم پرونده را دستگیر کردند.

جوان 25 ساله در برابر شواهد و ادله موجود لب به اعتراف گشود و گفت دخترش را به فردی ناشناس فروخته است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در پیگیری اطلاعات این پرونده با اخذ مجوز قضایی به شهرستان زنجان اعزام شدند اما نشانی ها غیرواقعی بود و اثری از دختر 3 ساله مشاهده نشد.

فرمانده پلیس نیشابور گفت: پلیس دراین پرونده با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی  به سرنخ هایی دست یافته که امیدواریم به زودی دختر بچه 3 ساله به آغوش مادرش بازگردانده شود.

سرهنگ محمد حسن امیری خاطرنشان کرد: متاسفانه ناآگاهی از شیوه های صحیح حل مسئله سبب شد تا مادر این دختر بچه بدترین راه‌حل مشکل یعنی قهر از خانه و تنها گذاشتن فرزندش با شوهر معتاد خود را انتخاب کند.

وی به زوج های جوان هشدار داد: در صورت بروز اختلافات و مشکلات خانوادگی از افراد معتمد و کارشناسان مشاوره خانواده راهنمایی بخواهند تا شاهد چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

انتهای پیام/70018/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول