اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی طبس خبر داد

دستگیری سارق احشام با 63 میلیون ریال اموال مسروقه در طبس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: با تلاش مأموران انتظامی طبس سارق احشام با 63 میلیون ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق احشام با 63 میلیون ریال اموال مسروقه در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی میرزاده اظهار داشت: در پی وقوه پنج فقره سرقت احشام و سه فقره سرقت منزل، بلافاصله کشف سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان طبس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام بررسی‌های گسترده خود دریافتند که سارق از افراد خلافکار و دارای سوابق متعدد کیفری است و هم‌اکنون در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بسر می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: مأموران با کسب اطمینان از درستی این اطلاعات و با هماهنگی مرجع قضایی، نامبرده به هویت «غ.د» را دستگیر و به پلیس آگاهی طبس منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولی هنگامی که با اسناد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

میرزاده، ارزش اموال مسروقه را 63 میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: از آنجایی که متهم با بیتوته در اطراف محل‌های نگهداری احشام در یک فرصت مناسب و با سوءاستفاده از غفلت صاحبان احشام اقدام به سرقت می‌کرد، برای کاهش سرقت می‌توان ضمن هوشیاری، از نصب قفل درب آغل‌ها و همچنین از سگ استفاده کرد.

انتهای پیام/90001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول