اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رامیان خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت 72 رأس احشام در رامیان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: اعضای یک باند سرقت که با استفاده از یک دستگاه کامیون 72 رأس احشام را در منطقه شهرستان رامیان به سرقت برده بودند، با پیگیری‌های مأموران پلیس آگاهی این شهر دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت 72 رأس احشام در رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، حسینعلی مهربانی با اشاره به نحوه شناسایی و دستگیری اعضای این باند اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده زمانی در دفتر پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد که مردی مالباخته با مراجعه به مأموران عنوان کرد دو سرنشین یک دستگاه کامیون پس از سرقت احشام وی به سرعت از محل متواری شده‌اند.

مهربانی افزود: در پی شکایت مالباخته تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع سرقت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و با استفاده از منابع خبری و یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری راننده کامیون در «آزادشهر» شدند.

فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: با دستگیری متهم و پیگیری‎های صورت گرفته همدست وی حین تردد در سطح شهرستان شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز در «مینودشت» دستگیر شد.

وی ادامه داد: با دستگیری این دو سارق و ادامه تحقیقات از متهمان دو مالخر و یکی دیگر از سارقان دستگیر و 38 رأس از احشام مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رامیان خاطرنشان کرد: طی این عملیات علاوه بر دستگیری پنج سارق و مالخر، یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه کامیون توقیف و متهمان ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول