اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

دستگیری جاعل بین‌المللی اسکناس‌های تقلبی در قم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک جاعل بین‌المللی در قم خبر داد و گفت: این متهم سعی داشت اسکناس‌های جعلی را در فروشگاه‌ها و صرافی‌های مختلف خرج کند که با هوشیاری ماموران آگاهی استان دستگیر شد.

دستگیری جاعل بین‌المللی اسکناس‌های تقلبی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی 37 ساله ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور که مدتی است در قم اقامت دارد قصد توزیع پول رایج کشورهای منطقه را در بین صرافان سطح شهر و استان‌های دیگر دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یک سری اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان، نامبرده شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از محل اقامت وی، مبالغی وجه نقد خارجی مختلف به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم با توجه به اقامت قبلی در یکی از کشورهای هم مرز با ایران، مسلط به دو زبان خارجی بوده و با همدستی یک تبعه خارجی قصد داشت اسکناس‌های جعلی را که به نحو ماهرانه‌ای جعل شده بود در بازار توزیع کند که توسط پلیس آگاهی قم شناسایی و دستگیر شد که در نهایت با اعتراف به بزه انتسابی به دست قانون سپرده شد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول