اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازدید 13 هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 13 هزار دانش‌آموز این استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

بازدید 13 هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد‌علی مرادی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اظهار داشت: در اعزام‌های دانش‌آموزی، دانش‌آموزان مقاطع دوم دبیرستان با رضایت ولی خود می‌توانند از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند و از فضای روحانی این خطه استفاده کنند.

وی افزود: سال گذشته 11هزار دانش‌آموز از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

مرادی ادامه داد: برای حفظ امنیت دانش‌آموزان و بازگو کردن مظلومیت رزمندگان برای آنها حضور یک روحانی، راوی، بازرس، پلیس یار و امدادگر در کاروان‌ها الزامی است و رانندگان موظف به رعایت دستورالعمل ایمنی صادره از سوی ستاد هستند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این اردوها دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، خرمشهر و هویزه بازدید خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به ترفندهای استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی،  گفت: وقتی شیطان بزرگ منافع خود را در خطر دید، جنگ را علیه ملت مسلمان ایران تحمیل کرد.

مرادی اذعان داشت: در این جنگ غربی‌ها با هم متحد شدند و از نظر تجهیزات، ادوات و مسائل مالی رژیم بعث عراق را پشتیبانی کردند و گمان می‌کردند که قادرند مقابل قدرت ایمان و اراده پولادین مردم مسلمان ایران ایستادگی کنند.

وی اظهار داشت: در این عرصه نیز مردم به ویژه جوانان کسب، کار و تحصیل خود را رها کردند و به میدان‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز اجازه ندادند وجبی از خاک ایران به تصرف دشمن آید.

این مسئول به وصیت شهدا اشاره کرد و افزود: جمیع شهدا در وصیت نامه‌های خود به موضوع نماز، اطاعت از ولایت، حجاب، عفاف و پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش کردند، این موضوع رسالت آحاد مردم را در برابر حراست از آرمان‌های شهدا سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/68001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول