اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کرمان:

تلاش ما حفظ تیم در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ستاره فروغ کرمان گفت: بازیکنان ما در دیدار برابر هپکو تلاش خود را کردند و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و ما تلاش خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر به کار گرفته‌ایم.

تلاش ما حفظ تیم در لیگ برتر است

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار تیمش برابر هپکوی اراک در چارچوب هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان تیم ما در این دیدار تلاش زیادی کردند، آنها با توجه به جوانی و کم‌تجربگی در زمین فوق‌العاده ظاهر شدند.

وی افزود: البته اشتباهاتی را نیز در دقایقی از بازی داشتیم، حریف از بازیکنان باتجربه‌تری بهره می‌برد و این امتیاز بزرگی برای پیروزی و کسب امتیاز آنها از این دیدار بود و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آتی روند بهتری را دنبال و با کسب چند نتیجه خوب در میانه‌های جدول جایگاه خود را مستحکم کنیم.

سرمربی تیم هندبال ستاره فروغ کرمان با اشاره به اینکه بضاعت تیم ما همین است، گفت: امیدوارم بتوانیم با همین تیم جوان و با انگیزه در لیگ بمانیم، یکی از اهداف ما حفظ تیم در لیگ برتر است، زیرا مسابقات این فصل را می‌توان به عنوان یک آوردگاه کسب تجربه برای بازیکنان تیم حساب کرد.

وی بیان کرد: معتقدم در صورت حفظ تیم در لیگ و حمایت یک اسپانسر قوی از این تیم در فصل آینده یک‌باره دیگر کرمان صاحب تیم قدرتمند و سطح بالا در لیگ برتر هندبال کشور می‌شود، البته تاکید می‌کنم در صورتی که یک حامی و اسپانسر قدرتمند در کنار تیم باشد.

وی در زمینه دیدار برابر هپکو گفت: اگر بازیکنان ما قدر فرصت‌های به دست آمده را دانسته بودند، می‌توانستیم در همین دیدار تیم برتر میدان باشیم، زیرا بازیکنان ما برابر حریف خود خوب ظاهر شدند.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول