اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

مجتمع فرهنگی دینی ثارالله درودگاه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مجتمع فرهنگی دینی ثارالله درودگاه به بهره‌برداری رسید.

مجتمع فرهنگی دینی ثارالله درودگاه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ظهر امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مجتمع فرهنگی دینی ثارالله روستای درودگاه شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این آیین اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر تلاش کنیم.

کرم باقری افزود: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگی و دینی است و به ویژه در روستاهای این شهرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی با کیفیت مطلوب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهرت روستای درودگاه در تعزیه تصریح کرد: درودگاه دارای سابقه بسیار زیادی در تعزیه است و این روستا قطب تعزیه استان است و باید از این ظرفیت‌ها بیشتر بهره ببریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان به اهمیت مجتمع‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: مجتمع‌های فرهنگی دینی محلی ارزشمند برای کلاس‌های آموزشی حفظ، تفسیر و روان خوانی  قرآن و آموزش نهج البلاغه هستند.

باقری با تاکید برتوسعه مراکز فرهنگی و دینی در شهرها و روستاهای شهرستان بیان داشت: امیدوار هستیم که این امر موجب آشنایی و علاقمندی بیش از پیش جوانان و نوجوانان به مباحث فرهنگی و دینی شود.                   

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به فضل خدا و در آینده‌ای نزدیک مجتمع فرهنگی دینی ثارالله روستای درودگاه به عنوان موسسه قرآنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.          

این مسئول اذعان داشت: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در تامین بخشی از هزینه‌های این مجتمع همکاری لازم را داشته است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول