اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر صورت گرفت

انجام 140 مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع حریم شبکه برق

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: از ابتدای سال تاکنون 140 مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع حریم شبکه برق توسط مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر انجام شده است.

انجام 140 مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع حریم شبکه برق

غلامرضا یداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با اقدامات صورت گرفته در زمینه روشنایی معابر اظهار کرد: بازدید از 34 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر، سرویس و تعمیر 7 هزار و 976 دستگاه چراغ و تعدیل 175 دستگاه چراغ روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می‌رود.

وی از نصب 35 دستگاه چراغ جدید برای روشنایی بهتر معابر خبر داد و افزود: در طراحی و اجرای روشنایی بهتر معابر نیز 35 پایه 11 متری و 70 دستگاه چراغ و یک هزار و 300 متر شبکه روشنایی نصب شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 215 مورد بررسی در زمینه حریم شبکه توزیع برق و شناسایی و صدور اخطاریه در مورد نقض حریم صورت گرفته است.

وی با اشاره به 123 مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع حریم شبکه برق توسط مشترکان یادآور شد: 17 مورد دیگر نیز توسط مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر اجرایی شده است.

یداللهی با اشاره به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر طی امسال بیان داشت:‌ 653 مورد ثبت اطلاعات مربوط به حریم خطوط ، کاهش 14 درصدی خاموشی‌ها، کاهش 25 درصدی زمان خاموشی‌ها و کاهش 15 درصدی انرژی توزیع نشده از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: در راستای بازرسی لوازم اندازه‌گیری (کنتور) نیز 22 هزار و 553 انشعاب از ابتدای سال تاکنون بازرسی شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: دستیابی به پیک بار تعیین شده با توجه به افزایش رشد مصرف به میزان 97 مگاوات ناشی از اجرای فرایند مدیریت مصرف، تشکیل گروه برخورد با برق‌های غیر مجاز و عقد قرارداد با پنج شرکت پیمانکاری به منظور پیگیری وصول مطالبات از دیگر اقدامات ما طی امسال به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: پیگیری برای احداث پست‌های عبدالرحیم و شهرک ولیعصر(عج) به منظور تأمین برق مشترکین و متقاضیان، افزایش کیفیت برق و کاهش تلفات و پیگیری تکمیل دو فیدر از پست ملایر 3 به منظور تعدیل بار فیدر ولیعصر(عج) از مهمترین برنامه‌های ما در شهرستان ملایر محسوب می‌شود.

یداللهی عنوان کرد: تهیه طرح و پیگیری‌های لازم در مورد احداث فیدر جدید 20 کیلوولت از پست جوکار به سمت روستای اسلام آباد به طول 21 کیلومتر به منظور تعدیل بار و رفع ضعف ولتاژ مشترکان در انتهای فیدرهای کسب و طاسبندی نیز در دستور کار قرار داشت که اجرایی شد.

وی ادامه داد: با دو مداره کردن فیدر طاسبندی تا پل روگذر ازندریان به طول شش کیلومتر خط 20 کیلوولت، تبدیل 50 کیلومتر سیم مسی شبکه به کابل خودنگهدار و نصب 13 دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف در راستای رفع ضعف ولتاژ مشترکین، تعدیل بار و افزایش پایداری شبکه و تأمین برق شهر ازندریان و شهرک سیلیس انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به فعال کردن میز خدمت در راستای پاسخگویی مناسب‌تر ابراز داشت: اقدامات و برنامه‌های اجرا شده و طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده فقط در راستای اهداف شرکت توزیع برق و به منظور تأمین برق مطمئن و مستمر و افزایش رضایتمندی مشترکان صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: کاهش تلفات انرژی برق، وصول مطالبات، افزایش پایداری شبکه، پیشگیری از خسارات احتمالی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و ترویج مصرف بهینه و افزایش سطح رفاه عمومی از مهمترین اهداف و رویکردهای شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول