اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور بوشهر:

برخورد توام با اخلاق نیکو ماموریت مهم راهور است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: برخورد سالم توام با اخلاق نیکو با مردم، افزایش کنترل و مراقبت‌های الکترونیکی و توجه به آموزش فرهنگ ترافیک از جمله ماموریت‌های مهم راهور است.

برخورد توام با اخلاق نیکو ماموریت مهم راهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله بحرینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان دیر، جلب مشارکت مردمی در امور ترافیکی و اعتماد‌سازی را از اولویت‌های کاری پلیس راهور برای انجام فعالیت‌های فرهنگی بسیار مهم و غیرقابل انکار برشمرد.

بحرینی گفت: جلب مشارکت مردمی در امور ترافیکی و برقراری محیطی امن و آرام بسیار مهم و غیرقابل انکار است.

وی افزود: پلیس راهور به علت بیشترین ارتباط و تماس با مردم در راستای ارائه خدمات ترافیکی به عنوان مشاغل سخت و حساس در نیروی انتظامی است.

بحرینی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه از کاهش تلفات انسانی در حوادث رانندگی افزود: رانندگی صحیح و مبتنی بر مقررات موجب می‌شود که نظم اجتماعی در جامعه حاکم باشد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تصریح کرد: این جمله را همیشه شنیده‌ایم که «رعایت قوانین و مقررات رانندگی معرف شخصیت افراد است» که البته تحقیقات روانشناسان هم این موضوع را صحیح دانسته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در ادامه، حضور فعال پلیس راهور در جلسات شورای ترافیک، اجری طرح‌های ترافیکی، برخورد سالم توام با اخلاق نیکو با مردم، افزایش کنترل و مراقبت‌های الکترونیکی و توجه به آموزش فرهنگ ترافیک را از جمله ماموریت‌های مهم راهور دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر نیز در این آئین گفت: از آنجا که موضوع ترافیک، انسانی و اجتماعی است بنابراین برای دستیابی به نتیجه مطلوب، فعالیت فرهنگی بسیار لازم و مهم است.

علی خضری تنگستانی تصریح کرد: بحث ترافیک و فرهنگ ترافیک، یکسویه نیست، اگر راننده‌ای مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کند این عمل او هیچ منتی بر جامعه نیست چرا که این کار به حفظ سلامتی جان راننده و سرنشینان همراه اوست.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات سروان شرافت قدردانی و با اهدا حکم انتصاب سروان صابر راد به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیر معرفی شد.

انتهای پیام/66005/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول