اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 32 تیم راهور به محورهای برف‌گیر چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از اعزام 32 تیم ثابت و سایر به گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر این استان خبر داد.

اعزام 32 تیم راهور به محورهای برف‌گیر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عزت‌الله اعرابی پیش از ظهر امروز در مراسم مانور راهداران این استان اظهار داشت: پلیس راه استان زودتر از فرارسیدن فصل زمستان به استقبال این فصل رفته و امکانات و تجهیزات خود را در این راستا ساماندهی کرده است.

وی افزود: پلیس راه استان از 15 آذر فعالیت‌های ویژه زمستانی خود را آغاز کرده و آماده جلوگیری و مقابله با مشکلات احتمالی فصل زمستان است.

این مسئول از اعزام 32 تیم ثابت و سیار به گردنه‌های برف‌گیر این استان خبر داد و گفت: این تیم‌ها به دو صورت ثابت و سیار به گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر استان اعزام شده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پلیس راه استان هم با ساماندهی نیروها در پاسگاه‌ها و قرارگاه‌ها و هم با سازمان‌دهی نیروهای اجرایی و عملیاتی خود در برابر مشکلات احتمالی فصل زمستان تجهیز شده است.

اعرابی به مهم‌ترین فعالیت‌های پلیس راه در فصل زمستان اشاره و تصریح کرد: امدادرسانی، باز کردن محورهای ارتباطی مسدود شده و رسیدگی به تصادفات و تخلفات برخی از این فعالیت‌‎هاست.

وی از افزایش تیم‌های پلیس راه استان خبر داد و بیان داشت: علاوه‎بر افزایش این تیم‎ها تلاش شده تا با ارتقای کیفی وسایل نقلیه، گام مهمی در ارائه خدمات‌رسانی به مردم برداریم.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تجهیز وسایل نقلیه به امکانات و تجهیزات زمستانی تاکید کرد و گفت: بنابر قانون و مقررات رانندگان موظف شده‌اند که از اول آذر ماه وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

اعرابی خاطرنشان کرد: عدم توجه به این قانون علاوه‌بر اینکه امنیت و سلامت مسافران را با خطر مواجه می‌کند، جریمه‌های نقدی را نیز برای رانندگان متخلف به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول