اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

راه امام حسین(ع) هیچ‏گاه خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: اربعین یادآوری می‏کند که راه امام حسین(ع) هیچ‏گاه خاموش نخواهد شد و این راه ادامه دارد.

راه امام حسین(ع) هیچ‏گاه خاموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدحسین موسویان صبح امروز در گردهمایی اصناف شاهرود با اشاره به ایام اربعین سالار شهیدان اظهار داشت: 40 روز از عاشورا گذشت و در این مدت، اهل بیت پیامبر(ص) رسالت خود که همان تبیین واقعه عاشورا بود را در بلاد اسلامی انجام دادند و اکنون گزارش کار خود را برای امام آورده‌اند.

وی افزود: این 40 روز نشان از 40 منزل تبیین رسالت پیامبر و ولایت امامان داشت که حضرت زینب و امام سجاد(ع) رسالت خود را باید انجام می‌دادند و توانستند شایسته این کار را انجام دهند و نشان دادند می‌توان 40 روز کاری کرد که قرن‌ها چراغ حسینی در جهان روشن باشد.

باید هوشیار باشیم

استاد حوزه علمیه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه اسلام گفت: دشمنان اسلام، 1400 سال است که تلاش می‌کنند این نهضت را خاموش کنند؛ اما این نوری است که خاموش نخواهد شد.

موسویان خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن با خدعه‌های گوناگون خود تلاش می‌کنند تا ما را از مسیر اسلام منحرف کنند و همه این تلاش‌ها به این خاطر است و دلیل دیگری ندارد.

 

 

نهضت حسینی هرگز به سستی نمی‏گراید

 

راه حسین(ع)، راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است

یک کارشناس مسائل مذهبی نیز گفت: راه امام حسین(ع)، راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است و دشمنان نمی‌خواهند ما در این مسیر حرکت کنیم.

صدیقه عباسی اظهار داشت: امام حسین(ع) و اهل بیت خود هر کدام رسالتی بردوش داشتند که توانستند به نحو احسن به این رسالت‏ها جامه عمل بپوشانند.

وی خاطر‌نشان کرد: امام حسین(ع)، دین جد خود و سنت و ولایت را زنده کرد و اهل بیت(ع) ایشان به تبیین این رسالت پرداختند و حرکت حسینی را تشریح و تبیین کردند.

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار داشت: زنان ما باید حضرت زینب(س) و ام‏کلثوم(س) را الگو برای دفاع از حق و حقیقت قرار دهند و در حیا و عفت به آنان تمسک جویند؛ چرا که آنها از کربلا تا مدینه الگوی یک زن مسلمان با تمام جوانب آن را به نمایش گذاشتند.

تمام تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن نظام و ملت ماست

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و تلاش دشمنان در این راه افزود: تمام تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن نظام و ملت ماست و ما باید با حرکت در مسیر سالار شهیدان و اهل بیت(ع) این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: اگر ما اسلام و اهل بیت(ع) را الگو قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم، هیچ قدرتی نخواهد توانست، ما را منحرف کند و به زانو درآورد؛ همان‏طور که طی این 34 سال ثابت کرده‌ایم.

یک کارشناس مسائل مذهبی خطاب به حاضران بیان داشت: شما بانوان باید با حفظ حجاب و عفت خود و ترویج آن در خانواده و جامعه برابر تلاش‌های مسموم دشمنان در تهاجم فرهنگی مقابله کنید و نشان دهید رهروی واقعی حضرت زینب(س) در تحمل شداید هستید.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول