اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

جوانمردی بزرگ‌ترین درس مکتب امام حسین‌(ع) است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: جوانمردی بزرگ‌ترین درس مکتب امام حسین‌(ع) است.

جوانمردی بزرگ‌ترین درس مکتب امام حسین‌(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در مراسم سومین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان در حسینیه چهاردانگه‌ای‌های مقیم ساری، اظهار داشت: قطعا درس بزرگ مروت و جوانمردی از مکتب امام حسین(ع) گرفتیم.

استاندار مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: این ندا، در طول تاریخ در آسمان ایران و جهان همچنان طنین‌انداز است و نمی‌توان از طریق مروت، سرباز زد.

طاهایی با اشاره به اینکه در تاریخ اتفاق افتاده که گاهی ناسپاسی دامان خادمانی که دلداده مکتب حسینی هستند را گرفته است، یادآور شد: من که کردان را می‌دیدم که در حسینیه امام صادق که در خانه‌اش برپا کرده و در سوگ ائمه، به احترام مکتب عزای فاطمه و حسین، تمام مجلس را می‌ایستاد هرگز گمان نمی‌بردم سرگذشتی اینچنین بیابد.

وی با بیان اینکه قطعا همه مصیبت‌ها وقتی به حسین(ع) می‌‌رسد، رنگ می‌بازد، اذعان داشت: امروز که تحت لوای یادگار امام حسین(ع)، حضرت مهدی(عج) میراث‌دار شهادت و فتوت هستیم، به انتظار به ثمر نشستن و تحقق وعده انتظار و عدالت علوی، حسینی و فاطمی، می‌مانیم.

انتهای پیام/86007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول