اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن چالدران خبر داد

مقاوم‌سازی 70 واحد مسکونی چالدران

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران گفت: امسال 70 هزار واحد مسکونی در چالدران مقاوم‌‌سازی شدند.

مقاوم‌سازی 70 واحد مسکونی چالدران

وحید شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقاوم‌سازی اماکن مسکونی در چالدران مورد توجه قرار گرفته و بر این اساس در سال جاری 70 واحد مسکونی این شهرستان مقاوم‌سازی شدند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران با بیان اینکه این واحدها عمدتاً در روستاها هستند، تصریح کرد: مقاوم‌سازی اماکن روستایی در چالدران را در برنامه کاری خود داریم.

شعبانی با بیان اینکه این اقدام در راستای مقاوم‌سازی منازل مسکونی در برابر بلایای طبیعی اجرایی می‌شود، افزود: بر این اساس 70 واحد مسکونی این شهرستان در برابر زلزله و دیگر بلایای طبیعی مقاوم‌سازی شدند.

وی در ادامه با اشاره به واحدهای مسکونی قابل افتتاح در این شهرستان در دهه فجر امسال، اعلام کرد: دهه فجر امسال 246 واحد مسکونی در چالدران به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد 203 واحد مسکن شهری هستند، گفت: 43 واحد مسکن روستایی نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران با بیان اینکه این واحدها در قالب مساکن مهر احداث شده‌اند، اذعان داشت: برای این منظور تسهیلاتی در قالب تسهیلات مساکن مهر اعطا شده است.

شعبانی در پایان با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه، متذکر شد: 72 میلیارد و 866 میلیون ریال برای این منظور تسهیلات واگذار شده است.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول