اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال 8 هزار واحد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن و حمل و نقل آذربایجان‌غربی که با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضای این شورا در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال 8 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد 6 هزار و 445 واحد در قالب مساکن مهر گروهی و خود مالکی بوده و یک هزار و 547 واحد دیگر نیز مسکن مهر 99 ساله هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد در تمام شهرهای استان به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: دهه فجر امسال شاهد افتتاح مساکن مهر در تمام شهرها خواهیم بود.

محبت‌خواه با اشاره به متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر استان، اعلام کرد: در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر آذربایجان‌غربی 63 ممیز 48 درصد است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی از شهرهای استان در احداث مسکن مهر پیشتاز هستند، تصریح کرد: شاهین‌دژ، بوکان، خوی، نقده، ماکو، پیرانشهر و میاندوآب در احداث و اجرای عملیات مساکن مهر از شهرهای پیشرو هستند، اظهار داشت: ارومیه، تکاب سردشت، مهاباد و سلماس سبب شده‌اند تا متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر استان پایین آید چرا که در این شهرها مسکن مهر آن طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت.

محبت‌خواه از قطع همکاری با تعاونی‌های کم کار خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک با تعاونی‌هایی که فعالیت آن‌ها بسیار پایین است برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول