اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌‌ شعبه‌های بانک مسکن در‌ کرمان عنوان کرد

افزایش تسهیلات مسکن مهر‌ راور ‌به 250 میلیون ریال

خبرگزاری فارس: مدیر‌‌ شعبه‌های بانک مسکن در استان کرمان گفت: تسهیلات مسکن مهر در شهرستان راور ‌به 250 میلیون ریال افزایش داده شده است.

افزایش تسهیلات مسکن مهر‌ راور ‌به 250 میلیون ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، ابراهیم سعید شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تامین مسکن مهر شهرستان راور اظهار داشت: سقف تسهیلات مسکن مهر در راور را 220 میلیون ریال است که با توجه به تقاضای اکثر‌ تعاونی‌های مسکن شهرستان قول مساعد برای پیگیری لازم در مورد افزایش این میزان به 250 میلیون ریال داده شده است.

وی همچنین به منظور تشویق سایر اعضاء در افزایش میزان آورده، فراهم ساختن شرایط و فرصت مناسب برای تحویل تعدادی از واحد‌های مسکونی مهر به افراد واجد شرایط را پیشنهاد کرد.

حسن رحمانی مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این جلسه با اشاره به ضوابط و موارد قانونی در مورد حسابرسی شرکت‌ها و پاسخگویی به تعهدات صورت گرفته برای توجیه اعضا در مورد استفاده از تسهیلات و افزایش میزان سهم آورده و همچنین بر برنامه‌ریزی لازم در اتمام پروژه تا پایان دولت دهم تاکید کرد.

عبدالحسین حجتی مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان توضیحاتی در مورد شرایط استفاده از تسهیلات مسکن در شهرستان‌ راور، آمادگی استان را در بحث پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش فارس در این جلسه تعدادی از مدیران ‌عامل ‌تعاونی مسکن شهرستان به بیان برخی مسائل و مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت بیشتر مسئولان شدند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول