اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب

تئاتر «بانوی کربلا» در جهرم روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر تئاتر «بانوی کربلا» از امشب در جهرم به روی صحنه می‌رود.

تئاتر «بانوی کربلا» در جهرم روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، تئاتر بانوی کربلا کاری از گروه تئاتر جوان شهرستان جهرم است که به مناسبت ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر در تالار فردوسی این شهرستان روی صحنه می‌رود.

این تئاتر نگاهی به خطابه حضرت زینب (س) و نیز داستان هنده (زن یزید) دارد که بزرگ بانوی اسلام با سخنرانی خود خواری و زبونی یزید را در این مجلس به اثبات می‌رساند به طوری که یزید از حالت عادی خود خارج شده و کارش به جنون کشیده می‌شود.

محمود غفارزاده کارگردان این تئاتر را بر عهده داشته و سعید حکمت شعار، هانیه خدامی، مریم احمدی، روح‌الله کشتکار، جابر کارگر، مهدی کارگر، مهدی بورکی و مصطفی خرمگاه بازیگری این نمایش را بر عهده دارند.

همچنین علی زمانیان، جابر کارگر، رضا جعفری، محمدحسین جعفری، نبی خرمگاه، مجید زمانیان، زهرا حیدریان فرد و نرجس زمانیان از عوامل تئاتر بانوی کربلا به شمار می‌روند.

این برنامه به همت گروه تئاتر جوان و با همکاری مدیریت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه جهرم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول