اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

تکریم خانواده شهدا نشانه ارج نهادن به مجاهدت آن‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: حضور در جمع خانواده شهیدان را انجام وظیفه به تکلیف خود در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ و ایثارگری‌های بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام است.

تکریم خانواده شهدا نشانه ارج نهادن به مجاهدت آن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز فرماندار چرام به همراه مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی از خانواده دو شهید هنرمند دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار علی‌رضا نیکروز ضمن احترام و تجلیل از مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: ادامه راه شهدا و حفظ فرهنگ حسینی و راه امام حسین(ع) همواره از خواسته‌های شهدای انقلاب اسلامی بوده است که امیدواریم به حرمت خون شهدا و دعای شما پدران و مادران شهید توفیق ما شود.

فرماندار چرام با بیان این‌که همه باید برای سرافرازی بیشتر جمهوری اسلامی تلاش کرده و در این وادی گام برداریم بر لزوم حفظ روحیه ایثارگری برای تداوم راه انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف والای آن تأکید کرد.

وی با اشاره به این‌که عده‌ای در دفاع مقدس فرهنگ ایثارگری را به بهترین وجه معرفی کردند، عنوان داشت: امروز همه ما مسئول حفظ این فرهنگ ایجاد شده هستیم تا نگذاریم این فرهنگ در جامعه بمیرد.

این مسئول حضور در جمع خانواده شهیدان را انجام وظیفه به تکلیف خود در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ و ایثارگری‌های بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام عنوان کرد.

نیکروز با بیان این‌که ما همیشه به یاد خانواده شهدا هستیم و به عنوان خادمین آن‌ها در مواقع نیاز کنارشان حضور خواهیم داشت، گفت: آسایش و امنیت امروز که در کشور ایران به بار نشسته حاصل خون شهدا است و ما مدیون خانواده این عزیزان هستیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام بر بازدید از خانواده شهدا و جانبازان توسط اقشار مختلف مردم به‌ویژه مسئولان تأکید کرد و گفت: بازدید از خانواده شهدا علاوه بر ادای دین گام بسیار مؤثری در جهت شناخت از مسئولیتی است که بر عهده آنان واگذار شده تا بتوانند با مدیریت صحیح خود پاسدار شایسته‌ای برای حفظ ارزش‌های دینی و انسانی باشند.

وی افزود: حضور در خانواده پرنور شهدا برای ما توفیق بزرگی است و ما خود را با این دیدارها متبرک می‌سازیم.

گفتنی است در این بازدید دو دستگاه گیرنده دیجیتال توسط مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده این دو شهید اهدا شد.

انتهای پیام/82002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول