اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنچه در راه طلب خسته نگردد هرگز

زائران مرودشتی پیاده به کربلا رفتند

خبرگزاری فارس: زائران مرودشتی به عشق زیارت کربلا پیاده به عراق رفتند.

زائران مرودشتی پیاده به کربلا رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، پنج نفر از اهالی شهر مرودشت از 13 آذرماه گذشته پیاده عازم کربلا شدند که پس از طی مسافتی در حدود یک‌هزار و 700 کیلومتر مراسم عزاداری روز اربعین را در شهر کربلا به جای آوردند.

فیض‌الله عمادی سرپرست این گروه پنج نفره که سابقه پیاده رفتن به مشهد مقدس را در سال‌های گذشته دارد امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: شوق دیدار بارگاه سرور و سالار شهیدان در کربلا تمام مشکلات را سهل و آسان می‌کند.

این زائر کربلا افزود: غیر از عشق و محبت که پای زائر را پیاده به کربلا می‌کشاند و رنج سفر و خوف و خطر را به جان می‌خرد، زیارت سیدالشهدا پیاده ثواب بی‌شمار دارد.

وی اضافه کرد: امام جعفر صادق (ع) می‌فرماید که «هر کس به قصد زیارت امام حسین با پای پیاده از خانه‌اش خارج شود، خداوند در مقابل هر گام حسنه‌ای پای او می‌نویسد و گناهی از او را می‌بخشد».

این زائر کربلا همچنین ابراز داشت: در سال 81 نیز تا مرز مهران پیاده رفتم و قصد ادامه راه تا کربلا را داشتم که به خاطر مسائل امنیتی اجازه پیاده‌روی در عراق را به من ندادند و مجبور شدم تا باقی‌مانده مسیر را با اتومبیل طی کنم.

به گزارش فارس، عظیم کشتکار، عابدین زارع، سبزعلی رفیعی و رضا دانشمندی در این سفر وی را پیاده همراهی کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول