اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

حضور 17 میلیون زائر در کربلای معلی یک رکورد جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: در روز اربعین سرور و سالار شهیدان همه جهان شاهد حضور خیل عظیم جمعیت در کربلای‌معلی بود که به گفته استاندار این شهر بیش از 17 میلیون زائر حضور داشتند.

حضور 17 میلیون زائر در کربلای معلی یک رکورد جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا محمودی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خیرآباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: این روز را می‌توان به‌عنوان نقطه عطف اسلام به ثبت رساند؛ چرا که حضور میلیونی در کربلای‌معلی به مناسبت اربعین حسینی منجر به سرخوردگی، حیرت و درماندگی دشمنان شده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران افزود: در روز اربعین سرور و سالار شهیدان همه جهان شاهد حضور خیل عظیم جمعیت در کربلای‌معلی بودند که به گفته استاندار این شهر مقدس بیش از 17 میلیون به‌عنوان زائر برای ابراز ارادت به ارباب خود حضور یافتند.

وی اظهار داشت: این یک رکورد در جهان می‌باشد که در تاریخ به ثبت خواهد رسید و این امر عشق شیعیان به اباعبدالله(ع) را نشان می‌دهد.

محمودی در ادامه گفت: استکبار با مشاهده چنین رخدادهایی به عجز و ناتوانی خود در برابر اسلام ایمان آورده و می‌خواهد با تفرقه‌افکنی جنگ داخلی را در کشورهای مختلف اسلامی راه‌اندازی کند که هم اکنون نمونه‌های از آن در کشورهای همجوار قابل مشاهده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: دشمنان جهان اسلام نمی‌توانند همبستگی میان مسلمانان را مشاهده کنند و این حرکت عظیم و میلیونی در روز اربعین حسینی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زد.

وی اظهار داشت: آن‌ها دست از کار نخواهند کشید و با تفرقه‌افکنی و نفوذ می‌خواهند در کشورهای اسلامی تسلط یابند که به احتمال زیاد هدف بعدی آنان عراق است و حتی نیم نگاهی به ایران نیز دارند ولی مردم غیرتمند و ولایتی ایران انقلابی هیچ‌گاه حربه دست ظالمان قرار نخواهند گرفت.

محمودی افزود: هر چند دشمنان از قدرت کشورمان باخبرند ولی دست بردار نیستند و ما نیز همچنان قدرت خود را بر آنان دیکته خواهیم کرد و شکار پهبادها و هواپیماهای بدون سرنشین نشان از همان قدرتی دارد که هیچ کشوری تاکنون نتوانسته به این مهم دست یابد.

معاون امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: استکبار جهانی حتی با تحریم‌های خود کاری از پیش نبرده و نخواهند برد و خود کشورهایی که تحریم کننده هستند در حال آسیب می‌باشند و به این امر نیز اذعان کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به تحریم‌های تحمیلی، ایران اسلامی روز به روز به قله‌های سربلندی دست می‌یابد زیرا همین تحریم‌ها است که از توانمندی جوانان و بسیجیان کشورمان رونمایی کرده است.

معاون امور عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود به خواسته مردم و مسئولان منطقه در ارتباط با کمبود سرانه فضای سبز اشاره داشت و گفت: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در منطقه خیرآباد نامه‌نگاری‌هایی از سوی مسئولان شده است که به زودی شاهد افزایش این سرانه در منطقه خواهید بود.

محمودی در پایان به شهرک صنعتی خیرآباد پرداخته و اظهار داشت: موضوع شهرک صنعتی در استان پیگیری و تصمیم گیری می‌شود و در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی در این زمینه به سمع و نظر خواهد رسید. 

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول