اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مسئول ستاد راهیان نور:

تبعیت محض از ولی فقیه دشمنان را مغلوب می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور مسئول ستاد راهیان نور با اشاره به اینکه با اطاعت محض از ولایت فقیه هرگز فریب دشمن را نمی‌خوریم و مغلوب ترفندهای آن نمی‌شویم، گفت: بصیرت راه ما رهبری و پیروی از سخنان ایشان است.

تبعیت محض از ولی فقیه دشمنان را مغلوب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا میرزایی ظهر امروز در یادواره 22 شهید روستای جعفریه در مسجد ابوالفضل(ع) این روستا در شهرستان تویسرکان، با اشاره به اینکه 56 کشور جهان به طور مستقیم با پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات علیه ایران در حمایت از عراق وارد جنگ شدند، اظهار کرد: دشمنان با برنامه هدف‌گذاری شده و نظامی بسیار قوی اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود.

وی عامل شکست ترفندهای دشمنان را در جنگ، تأسی از اندیشه الهی امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دین اسلام با پیروی از امام حسین(ع) و قیام کربلا با لبیک مردم به تفکر دینی ایشان نقشه‌های استکبار را بر هم ریخت.

مشاور مسئول ستاد راهیان نور با اشاره به اینکه جنگ تمام نشده است، افزود: دشمن با بررسی و واکاوی دلیل شکست جنگ هشت ساله علیه ایران را متوجه شده است و امروز با سرمایه‌گذاری‌های کلان تلاش دارد روحیه شهادت‌طلبی، غیرت اسلامی و عشق به اسلام را از جوانان و مردم ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار امروز با تهاجم ناتوی فرهنگی اسلام را نشانه گرفته است، اذعان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از فناوری نوین، برنامه‌های فرهنگی نرم، توزیع انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در صدد است جوانان ما را نسبت به اعتقادات و باورهایشان سست و بی‌اهمیت سازد، باید هوشیار و آگاه عمل کنیم.

میرزایی با بیان اینکه دشمن به منظور منحرف کردن مردم از راه حق از مسیرهای نامرئی وارد و اذهان را خراب و فضا را غبارآلود می‌کند، بیان کرد: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی لازمه تشخیص حق از باطل است و فرامین مقام معظم رهبری در هر برهه از زمان و عرصه‌ بهترین مرجع بصیرت‌افزایی است.

وی با بیان اینکه 219 هزار شهید انقلاب در وصیت‌نامه خود 400 هزار بار به اطاعت از ولایت فقیه تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: شهدا در دست نوشته‌ها، وصایا و مصاحبه‌های خود عمل به سه عامل اطاعت محض از ولایت فقیه، رعایت حجاب و توجه به نماز  را مهمترین رکن و اصل برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان معرفی کردند.

مشاور مسئول ستاد راهیان نور با اشاره به اینکه اطاعت محض از ولایت فقیه هرگز فریب دشمن را نمی‌خوریم و مغلوب ترفندهای آن نمی‌شویم، تأکید کرد: بصیرت راه ما رهبری و پیروی از سخنان ایشان است.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار شهید مفقودالاثر در کشور عراق داریم که هنوز شناسایی نشده‌اند، گفت: شهدا با دادن همه هستی خود، اسلام ناب محمدی‌(ص) را در جهان فراگیر و به ایران اسلامی با رهبری امام (ره) جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری اقتدار و عظمت جهانی بخشیدند.

میرزایی با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ما هستند، ابراز داشت: شهدا متعلق به همه مردم هستند و مزار شهدا در هر کجای این مرز و بوم برای ما یک امامزاده است.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول