اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه شادگان خبر داد

اجرای 5 طرح راه‌سازی در روستاهای شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان از اجرای 5 طرح راه‌سازی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

اجرای 5 طرح راه‌سازی در روستاهای شادگان

ناجی حیاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌ها و طرح‌هایی در زمینه راه‌سازی در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: اکثر این طرح‌ها در روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی و در حال فعالیت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان ادامه داد: احداث راه روستای خروسی شمالی به طول هشت کیلومتر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این طرح‌هاست.

حیاوی تصریح کرد: احداث راه روستای منصور عاصی به طول هشت کیلومتر با 50 درصد پیشرفت، احداث راه در روستای آنتنی‌های شادگان به طول هشت کیلومتر و با 30 درصد پیشرفت، احداث راه روستای نهر مسلم به طول پنج کیلومتر با 70 درصد پیشرفت از دیگر طرح‌های روستایی در حال اجرا در شادگان است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این بهسازی منطقه گرگر نیز به طول دو کیلومتر و با پیشرفتی 30 درصدی پروژه دیگر روستایی در شادگان است.

رئیس اداره راه و ترابری شادگان در خصوص زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز خاطرنشان‌کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه تامین اعتبار وجود دارد روند اجرای کار مطابق با پیش‌بینی‌ها نبوده است.

حیاوی افزود: برای امسال اعتباری در حدود 27 میلیارد و 500 میلیون ریال به این طرح‌ها اختصاص داده شده است که پاسخ‌گوی نیازها نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنها بخشی از این اعتبارات نیز دریافت شده است و بخش اعظمی از اعتبارات تخصیصی هنوز دریافت نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان در پایان گفت: این وضعیت تخصیص اعتبارات موجب شده است تا بسیاری از این پروژه‌ها به صورت نیمه تعطیل درآیند.

انتهای پیام/72008 /و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول