اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای سی‌سخت، باشت و لیکک صورت می‌گیرد

ساخت بیمارستان‌های 32 تختخوابی کهگیلویه و بویراحمد از سال 92

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت بیمارستان‌های 32 تختخوابی این استان از سال 92 خبر داد.

ساخت بیمارستان‌های 32 تختخوابی کهگیلویه و بویراحمد از سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در افتتاحیه مجتمع 14 واحدی پزشکان متخصص مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجتمع با زیربنای 800 متر مربع در 14 واحد با کلیه امکانات رفاهی جهت اسکان پزشکان متخصص به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه را 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اسکان پزشکان متخصص در کنار بیمارستان بسیار مهم بوده و دانشگاه علوم پزشکی ساخت پروژه را شهریور ماه سال گذشته شروع کرد و امروز به بهره‌برداری رساند.

نبوی‌زاده تصریح کرد: با افتتاح این 14 واحد، اکنون برای پزشکان متخصص این استان 21 واحد اسکان وجود دارد که هم‌اکنون سه بلوک شش واحده دیگر نیز در دست ساخت بوده و مجتمع پزشکان باشت نیز در دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: پزشکان و متخصصان با همکاری در کنار هم و دیگر عوامل اجرایی پزشکی می‌توانند اقدام مضاعف داشته باشند بنابراین در کنار بیمارستان یا مجتمع مراکز درمانی باید کلیه خدمات را داشته باشند تا خدمات‌رسانی بهتری در امر درمان صورت پذیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم جهت مجوز ساخت بیمارستان در شهرستان‌های باشت، دنا و لیکک صورت گرفته که امیدواریم در سال 92 بیمارستان‌های 32 تختخوابی عملیات اجرایی و ساخت آن‌ها آغاز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رشته‌های پزشکی اطفال، جراحی، داخلی و زنان را از رشته‌های مناطق محروم ذکر کرد و گفت: راه‌اندازی این رشته‌ها در شهرهای بالای 50 هزار نفر امکان‌پذیر بوده که در آینده در شهرستان‌های استان ما نیز راه‌اندازی خواهند شد.

وی حفظ متخصصین در کهگیلویه و بویراحمد را منوط به امکانات رفاهی و خدماتی دانست و ادامه داد: حفظ متخصصین امکانات زیادی را می‌طلبد که دانشگاه علوم پزشکی اسکان پزشکان مجرد و غیر بومی و خانم را در اولویت ساماندهی جامعه هدف قرار داده است.

انتهای‌پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول