اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

30 مرکز آمریکایی بابت تغییر نظام در ایران ناکام شدند

خبرگزاری فارس: بهزادی استاد حوزه و دانشگاه‌ گفت: بیش از 30 مرکز آمریکایی در آمریکا بابت تغییر نظام در ایران بحث کردند اما موفق نشدند و امروز ایران در سراسر جهان، فرهنگی را ارائه کرد که دنیا مجبور به تمکین آن است.

30 مرکز آمریکایی بابت تغییر نظام در ایران ناکام شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، عطااله بهزادی استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز در همایش بصیرت اظهار کرد: نهم دی ثابت کرد که مردم در حوادث از خواص جلوترند چرا که بنا بر روایات و آیات هر گاه در کار اخلاص و ولایت‌پذیری باشد خداوند نیز راه تشخیص حق و باطل را نمایان خواهد کرد.

وی در ادامه به تحرکات وسیع دشمن خارجی با همکاری مزدوران داخلی‌شان در القای تقلب چند ماه مانده به انتخابات سال 88 پرداخت و بیان داشت: مگر می‌شود قصاص قبل از جنایت کرد پس چه بوده که هنوز انتخابات در کشور برگزار نشده آقایان بر طبل تقلب در انتخابات نواختند.

این استاد دانشگاه گفت: از این دست در انتخابات‌ 88 زیاد بود و رهبر معظم انقلاب خیلی صبوری به خرج دادند و تلاش کردند تا آقایان از حرکت در مسیر نظام، امام و خون شهدا منصرف نشوند و به همین علت ایشان تا دو سال پس از آن قضایا در همه فرمایشات خودشان صحبت از بصیرت کردند ولی آقایان از خط مستقیم الهی و امتداد راه انبیا و اولیا که همان ولایت پذیری است منحرف شدند و به همین علت نیز خداوند اعمال گذشته‌شان را در منظر مردم کوچک جلوه داده و مورد خشم و نفرت ابدی ملت ایران قرار گرفتند.

بهزادی تصریح کرد: بیش از 30 مرکز آمریکایی در آمریکا بابت تغییر نظام در ایران بحث کردند اما موفق نشدند و امروز ایران در سراسر جهان، فرهنگی را ارائه کرد که دنیا مجبور به تمکین آن است.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور در 9 دی ماه تایید کردند که خواستار استقرار حکومت شیعی بر پایه ولایت فقیه هستند.

بهزادی عنوان کرد: امروز دشمن بیش از آنچه که تصور کنیم میلیاردها دلار بر علیه ایران سرمایه‌گذاری کرد و سه هزار شبکه فعال بر علیه کشور ما دایر است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: هر کجا با نظام و ولایت زاویه بگیریم به راحتی تحت نظر دشمن قرار می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه سناریوی دشمن محصول یک دهه فعالیتش بود، گفت: دشمن 4هزار و 200 مقاله در پشت تریبون انجام داد که چگونه در ایران براندازی شود.

بهزادی با بیان اینکه نفاق، باطن سران فتنه را برملا کرد، عنوان کرد: رهبری در انتخابات در تصمیم‌گیری خودشان از منطق و عقلانیت استفاده کردند و بحران را مدیریت کردند و نهم دی نیز نتیجه‌اش بود.

انتهای پیام/86019/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول