اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌مندی 216 هزار خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از راه مناسب

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 216 هزار خانوار در روستاهای آذربایجان‌غربی از نعمت راه مناسب برخوردار هستند.

بهره‌مندی 216 هزار خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از راه مناسب

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد خانوارهای روستایی آذربایجان‌غربی 242 هزار و 594 خانوار است که از این تعداد در حال حاضر بیش از 216 هزار و 594 خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شده‌اند.

این مسئول افزود: هم‌اکنون 677 پروژه در بخش‌های مختلف راهسازی و راهداری در سراسر استان اجرا می‌شود که امید است با اقدامات مناسب شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ساخت 620 پروژه بزرگراه در این استان، تصریح کرد: این پروژه‌ها در کنار بهسازی محورهای مواصلاتی و 57 پروژه راهداری جزو مهم‌ترین اقدامات این اداره‌کل به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه 30 پروژه بزرگ در بخش‌های راهسازی اجرا می‌شود بیان داشت: بهسازی 581 پروژه راه‌های روستایی از دیگر اقداماتی است که توسط این اداره‌کل در حال اجرا است.

محبت‌خواه اجرای پروژه‌های مرزی و منتهی به مرز را از اقدامات این نهاد در بخش‌های راهسازی دانست و تاکید کرد: در همین راستا 9 پروژه فاخر در مرزها و جاده‌های منتهی به مرز استان اجرا می‌شود که با اتمام آن‌ها می‌توان شاهد ارتقای فعالیت‌های پایانه‌های مرزی بود.

این مسئول فعالیت‌های دولت نهم و دهم در بخش راهسازی را بسیار مناسب توصیف کرد و متذکر شد: در این دولت‌ها تعهدات حوزه راهسازی به‌طور کامل اجرا شده و حتی شاهد افزایش فعالیت‌ها بوده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اذعان داشت: لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی، بهسازی بزرگراه‌ها و محورهای مواصلاتی شهری و روستایی و ایجاد جاده‌های دسترسی به روستاهای دورافتاده از دیگر اقداماتی است که توسط این نهاد انجام می‌شود تا مردم از امکانات مناسب جاده‌ای برخوردار باشند.

انتهای پیام/61003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول