اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر رهبری انجام شد

اختصاص 800 میلیارد ریال اعتبار به راه‌های روستایی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان، 800 میلیارد ریال اعتبار به بخش راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در خراسان شمالی اختصاص یافت.

اختصاص 800 میلیارد ریال اعتبار به راه‌های روستایی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم اظهار کرد: این 800 میلیارد ریال اعتبار طی سه سال ابلاغ می‌شود که 180 میلیارد ریال آن هم‌اکنون به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه با احداث بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تصادفات جاده‌ای در این محور کاهش پیدا خواهد کرد، افزود: 52 نقطه پرحادثه در استان وجود دارد که تمام نقاط پرحادثه در مسیر فاروج به بجنورد حذف شده و با احداث بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیز بیشتر نقاط پرحادثه در استان برداشته می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در سال جاری، 90 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده و همچنین 30 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول