اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

420 هزار نفر از جمعیت کردستان بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عضویت 420 هزار نفر از مردم کردستان نشانگر عمق ارادت و علاقه آنها به نظام اسلامی است.

420 هزار نفر از جمعیت کردستان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در همایش یاوران ولایت در سالن آزادی سنندج با بیان اینکه مردم کردستان در تمام مراحل انقلاب رشادت و پایداری خود را در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی نشان داده‌اند گفت: نمونه آن حضور 420 هزار بسیجی در سطح استان است که معادل 3.5 درصد کل نیروهای بسیج در کشور را شامل می‌شود.

وی تعداد شهدای کردستانی را 5 هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: این میزان 2.5 درصد از جمعیت شهدای کشور را شامل می‌شود.

حیدریان آمار جانبازان کردستانی را 8 هزار و 500 نفر که معادل 2 در صد جانبازان کشور می‌شود اعلام و اضافه کرد: 1000 نفر آزاده که معادل 2.5 درصد کشور را شامل می‌شود در استان وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به تعداد 2هزار و 348 روحانی بسیجی اعم از شیعه و سنی در استان تعداد روحانیون شهید انقلاب را نیز 51 تن اعلام کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خواص جامعه باید در مقاطع حساس حضور روشنگرانه در تبیین مواضع و آرمان‌های نظام داشته باشند گفت: امروز هم یکی از همان دوران‌های سرنوشت ساز است.

حیدریان به تلاش‌های حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در راستای حمایت از اهداف نظام اشاره کرد و افزود: وی با شجاعت و تدبیر اقدامات هوشمندانه رهبر انقلاب را برای مردم تبیین کرده و مردم را در جریان امور قرار داد.

وی از سعیدی به عنوان علمدار با بصیرت تبیین رهنمودهای رهبر در کشور نام برد.

حجت‌الاسلام حیدریان در پایان با ستایش از صبر و استقامت خانواده‌های پاسداران انقلاب از آنها قدردانی کرد. 

انتهای پیام/79008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول