اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش سپاه ثارالله کرمان خبر داد

راهیابی 40 برتر قرآنی بسیج کرمان به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 40 نفر از سراسر استان کرمان به عنوان نفرات برگزیده قرآنی بسیج به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

راهیابی 40 برتر قرآنی بسیج کرمان به مرحله کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی رضایی در حاشیه آیین اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات مرحله نیمه‌نهایی استانی است که پس از گذراندن مراحل حوزه‌ای و ناحیه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله ناحیه‌ای 420 نفر از سراسر استان کرمان به مرحله استانی راه یافتند و از بین این افراد 20 نفر زن و 20 نفر مرد از سراسر استان کرمان به عنوان نفرات برگزیده هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند.

رضایی ابراز داشت: این بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی است که در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و مقاله‌نویسی برگزار شد و مرحله کشوری آن در بهمن ماه یا اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مرحله حوزوی این مسابقات در مرداد ماه و مرحله ناحیه‌ای که شهرستانی محسوب می‌شود در هفته بسیج برگزار شده است.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه طرح‌های ویژه‌ای در بخش حفظ قرآن کریم داریم، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که 10 میلیون نفر حافظ قرآن در کشور باید داشته باشیم در راستای این برنامه مقدماتی را انجام داده‌ایم که یک سهمیه بالا برای استان کرمان در نظر گرفته شده است.

رضایی بیان کرد: در مرحله مقدماتی حفظ جزء 30 در قالب طرح 1441 صدا و سیما حدود 2 هزار نفر شرکت کننده از استان کرمان داشته‌ایم.

انتهای پیام/80018/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول