اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

ساخت قطعات مختلف پمپ‌های صنعتی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از ساخت قطعات مختلف پمپ‌های صنعتی در شرکت پالایش گاز فجر جم توسط متخصصان داخلی خبر داد.

ساخت قطعات مختلف پمپ‌های صنعتی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی شامگاه چهارشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور در این مجموعه پالایشی فرآورش می‌شود.

وی ادامه داد: در سال تولید ملی، شاهد تلاش متخصصان و کارشناسان داخلی برای بهبود وضعیت تولیدات هستیم، به طوری که این متخصصان ابتکارات ارزشمندی داشته‌اند.

مدیرعامل پالایشگاه جم از ساخت قطعات مختلف پمپ‌های صنعتی در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها در ماه گذشته، 20 قطعه مختلف پمپ‌ها مربوط به خودکفایی با دستگاه سی ان سی در شرکت پالایش گاز فجر جم ساخته شده است.

اسلامی تصریح کرد: ساخت این قطعات برای پالایشگاه دارای اهمیت اساسی است و کارشناسان شرکت با استفاده از توانمندی‌های داخلی، موفق به انجام این کار شده‌اند.

وی افزود: کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز فجر جم در همین زمینه در ماه گذشته، نزدیک به 130 مورد انجام عملیات متعدد فنی در راستای بالا بردن عمر دستگاه‌ها و تجهیزات موجود داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم بیان کرد: خوشبختانه کمیته خودکفایی پالایشگاه فجرجم توانسته است، فعالیت‌های مختلف ساخت و تأمین قطعات در داخل پالایشگاه را به خوبی ساماندهی کند.

اسلامی ابراز داشت: در این کمیته شناسایی، اقلام و قطعات یدکی قابل ساخت در کارگاه مرکزی پالایشگاه با دقت خاصی انجام می‌شود که کارکنان در این کارگاه و دیگر بخش‌های فنی، کار تولید را با حساسیت و استاندارد بالایی انجام می‌دهند.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای تقویت کمیته خودکفایی، اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و این کارگاه در واقع روزهای پرکاری را سپری می‌کند.

اسلامی تعمیر و رفع عیب از دستگاه‌های دوار شامل انواع پمپ، میکسر، گیربکس و ...( اورهال و غیر اورهال ) و تعمیر کلی انواع پمپ‌های واحدهای پالایشگاه را تنها بخشی از فعالیت‌های کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز فجر جم دانست.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در پایان اذعان داشت: کمیته خودکفایی به دستور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید در سال 89 در تمام شرکت‌های پالایش گاز و از جمله شرکت پالایش گاز فجر جم تشکیل شده و در این پالایشگاه اقدامات مهمی انجام گرفته است.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول