اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس :

اعضای شوراها به عنوان منتخبان مردم وظیفه سنگینی را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شوراهای اسلامی با توجه به اینکه با آرای مردم انتخاب می‌شوند وظایف سنگینی را بر عهده دارند و باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

اعضای شوراها به عنوان منتخبان مردم وظیفه سنگینی را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و توسعه خدمات در شهرها و روستاها یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شورا با تعامل بیشتر با شهرداری و اجرای برنامه‌های تدوین شده باید در مسیر توسعه و آبادانی شهر گام بردارد و وظایف خود را با ارائه خدمات به موقع، ‌به درستی اجرایی نماید.

این مسئول با بیان اینکه اعضای شوراها باید به دور از هر گونه نگاه شخصی و مادی و تنها در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند، گفت: اعضای شورای شهر باید خود را به عنوان خدمتگذار مردم تلقی نمایند.

کیایی‌نژاد افزود: شورا و شهرداری یکی از مهم‌ترین نهادهایی هستند که می‌توانند در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند و از مشارکت‌های مردمی نیز استفاده نمایند.

وی تأکید کرد: البته برای پیشرفت در هر کاری استفاده از پتانسیل‌ها و مشارکت‌های مردمی بسیار ضروری است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، ‌نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان دارای استعدادهای فراوانی در زمینه‌های مختلف هستند که می‌توان با شکوفا کردن این استعدادها زمینه‌های پیشرفت و توسعه این سه شهرستان را بیش را پیش فراهم کنیم.

کیایی‌نژاد تأکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید تمام توان خود را به کار گیرند و با استفاده از توانایی‌های موجود در شهرستان گامی اساسی را در جهت پیشرفت آن بردارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در شهرها به گونه‌ای نباشد که روستاها فراموش شود افزود: خدمات در روستاها باید یکسان باشد و مردم در روستاها نیز از بسیاری خدماتی که در شهرها است نیز بهره‌مند شوند.

کیایی‌نژاد افزود: با توسعه خدمات در روستاها نیز می‌توانیم علاوه بر رونق محصولات مختلف در روستاها اعم از محصولات کشاورزی و دامداری و .... از روند افزایشی مهاجرت‌ها به شهرها نیز جلوگیری نماییم.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر و روستا باید انتقادپذیر باشند و انتقادات مردم را با کمال میل بپذیرند گفت: انتقادات سازنده همیشه سبب موفقیت انسان‌ها می‌شود لذا باید اعضای شورای شهر و روستا با به کارگیری نظرات سازنده و انتقادات مردم در مسیر اصلاح امور گام بردارند.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول