اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هرمز:

توطئه‌های دشمنان هرگز مانع پیشرفت جوانان ایرانی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هرمز گفت: برنامه‌های پی در پی دشمنان برای به انحراف کشیدن نسل جوان ما هرگز راه به جایی نبرده و نمی‌برد و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند مانع پیشرفت جوانان ایرانی شود.

توطئه‌های دشمنان هرگز مانع پیشرفت جوانان ایرانی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، حجت اسلام و المسلمین سیدسجاد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به 17 دی ماه سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضا خان پهلوی اظهار داشت: یکی از ابزارهای اسارت ملت‌ها و چپاول آنان به یغما بردن هویت دینی و انسانی آنان است که توسط آمریکا و انگلیس هنور ادامه دارد و همیشه با این سیاست حکومت‌ها را آلت دست خود کرده‌اند.

وی افزود: انگلیس با بهره‌گیری از چنین شیوه‌ای قصد تسلط کامل بر عزت و عقیده و ایمان این مردم را داشت اما با هوشیاری علماء و مجتهدین آگاه و مقاومت مردم متدین این توطئه ناکام ماند.

امام جمعه هرمز ادامه داد: این مردم مسلمان و معتقد ایمان دارند که قوانین اسلام برای صلاح فرد و جامعه است و حجاب اسلامی حافظ ارزش‌ها و پیشتیبان زن مسلمان است.

موسوی بیان داشت: امروز باید مراقب باشیم زیرا این توطئه به اشکال گوناگون در قالب جنگ نرم بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته و در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای در بسیاری از خانواده‌ها نفوذ پیدا کرده است.

امام جمعه هرمز با اشاره به 19 دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه امام خمینی (ره)، افزود: بصیرت و آگاهی رمز موفقیت ملت مسلمان ماست ملت دینی که چون زنجیری محکم زیر چتر مرجعیت و اقتدار عالمان دینی حضور یافته و از کیان دین دفاع کردند.

وی تصریح کرد:  تا این بیداری و بصیرت وجود دارد لطف الهی نیز شامل حال این ملت است.

موسوی همچنین به ترور و شهادت احمدی روشن از شهدای هسته‌ای به دست منافقین کور دل اشاره و بیان داشت: ماهیت پلیدانی چون منافقین کوردل که دستانشان به خون فرزندان این ملت آلوده است و برای بقای خفت بارشان افسار بردگی و آدمکشی به گردن دارند در نزد ملت ما روشن است و هرجایی که گام بلند افتخار و عزت این ملت است این خائنین مانع می‌شوند اما با لطف الهی و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) زمینه تحقیق و پژوهش و کسب ترقی قله‌های افتخار بوده و همت و شهادت برای ملت افتخار است.

امام جمعه هرمز اضافه کرد:  این ملت به پشتوانه خون شهدا و زیر سایه پرچم ولایت فقیه ذره ای از آرمان‌ها و اصول این انقلاب کوتاه نیامده و نخواهد آمد تا به فضل الهی این انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برساند.

انتهای پیام/2310/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول