اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

پیکر بخشدار دلوار در شبانکاره به خاک سپرده شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، پیکر بخشدار دلوار در شبانکاره به خاک سپرده شد.

پیکر بخشدار دلوار در شبانکاره به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر امروز در آیینی باشکوه با حضور جمع زیادی از مردم استان بوشهر و مسئولان پیکر مرحوم ریاض انصاری در جایگاه ابدیش در شبانکاره  به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش با حضور معاونان سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیران کل ستادی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم قدرشناس شبانکاره، مراسم تشییع پیکر مرحوم ریاض انصاری بخشدار دلوار در شبانکاره زادگاه آن مرحوم برگزار شد و در آرامگاه این شهر به خاک سپرده شد.

در این مراسم پیام استاندار بوشهر قرائت شد.

فریدون حسنوند در این پیام از حادثه‌دیدگان مرحوم سید عیسی جعفری و ریاض انصاری به‌عنوان مسئولان پر تلاش و خدوم نظام اسلامی ایران یاد کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: بی‌شک تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آن دو عزیز از دست رفته همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

استاندار بوشهر با ابراز تاسف و تاثر از این حادثه ناگوار و تسلیت به مردم ولایتمدار و خانواده این دو عزیز، بقای عمر بازماندگان را از خداوند منان خواستار شد.

ریاض انصاری بخشدار و سید عیسی جعفری رئیس شورای شهر دلوار روز گذشته در سانحه رانندگی در محور دلوار به بوشهر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول