اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

پرونده‎های افراد مشکوک‎التابعه جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان تاکید کرد: باید برای پرونده‎های افراد مشکوک‎التابعه حساسیت بیشتری به خرج داده شود و مسئولان ذیربط در این‎باره حتی یک گام هم عقب‎نشینی نکنند.

پرونده‎های افراد مشکوک‎التابعه جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در حاشیه نشست شورای ثبت‌احوال استان در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: نباید بگذاریم کسی به طور غیرقانونی وارد کشور شود و در این مسئله، رابطه و عاطفه هیچ معنایی ندارد.

پرونده‎های افراد مشکوک‎التابعه در دستور کار جدی قرار بگیرد

وی با بیان اینکه باید ابلاغ به فرمانداران در راستای رسیدگی به پرونده‎های افراد مشکوک‎التابعه در دستور کار جدی قرار بگیرد تصریح کرد: امیدواریم فرمانداران این موضوع را با حساسیت ویژه‎ای دنبال کنند و توجه به این مهم همچون گذشته تداوم پیدا کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید از ظرفیت‎های قانونی برای پاکسازی استان استفاده شود خاطرنشان کرد: نسبت به افاغنه و افراد غیرمجاز باید طبق قانون و بر اساس ظرفیت‎های قانونی با آنها برخورد شود.

اسناد هویتی اهمیت بسیار بالایی به لحاظ شرعی دارد

قناعت با بیان اینکه اسناد هویتی اهمیت بسیار بالایی به لحاظ شرعی و آموزه‎های دینی دارد یادآور شد: این مهم به‌ویژه در موضوعات امنیتی حائز اهمیت است به طوری که گلستان به لحاظ مرزی بودن و تنوع قومیتی از این حیث مهم تلقی می‎شود و می‎تواند فرصت‎هایی را برای تقویت بین اقوام و همبستگی مذاهب ایجاد کند.

وی ایجاد سامانه‎های مکانیزه، ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی، گسترش شبکه‎های ارتباطی را از طرح‎های زیربنایی و اساسی ثبت‌احوال گلستان یاد کرد و ابراز داشت: فعال شدن این طرح‎ها با حمایت‎های ویژه اعتباری در سطوح مختلف ملی و استانی صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار گلستان اظهار داشت: طی دولت‎های نهم و دهم در ساخت سالن‎ها، ساختمان‎ها و ادارات جدید علاوه بر کمبود اعتبارات، مقداری نیز محدودیت‎های قانونی وجود دارد اما با وجود همه این کمبودها شش اداره ثبت‌احوال در سطح استان ساخته شد که این مهم قابل تحسین است.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول