اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

حفظ نظام جمهوری اسلامی تکلیفی شرعی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی و منافع آن از منظر اقتصادی یک تکلیف شرعی است.

حفظ نظام جمهوری اسلامی تکلیفی شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی ظهر امروز در نشست بصیرتی در سمنان بیان کرد: با توجه به نگاه خاص و منحصر به فرد مردم نسبت انتخابات آنچه که به فرموده امام (ره) دارای اهمیت و از اوجب واجبات بوده، حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فتنه سال 1388 افزود: در آن سال دشمنان خارجی با سوءاستفاده از عناصر خودفریفته داخلی اعم از خواص و عوام در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری یک عده خواص بی‌بصیرت و عوام فریب‏خورده و سلطنت‏طلبان باعث شد در سال 88 آن فتنه ایجاد شود.

خیری‏گنجی تصریح کرد: مردم غیور، ولایت‌مدار و بصیر ایران با رویکرد حمایت از دین و ولایت به صحنه آمدند و ضربه محکمی بر معاندان و سست عنصران زدند.

وی افزود:این مردمان دلاور و شجاع توانسته‌اند با نیروی و پشتوانه‌ای قوی یعنی ولی امر مسلمین حضرت آیت‏الله امام خامنه‌ای مهر تاییدی برحقانیت این نظام مقدس بزنند.

یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

استاد حوزه علمیه سمنان نیز گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

حجت‌الاسلام سیدعلی آل‏علی دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه عمومی دانست و بیان کرد: کم‏کاری مسئولان نسبت به خانواده‌های شهدا در پیشگاه خداوند بدون توجیه است.

وی افزود: بهترین راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان ادامه دادن راه شهدا و امام(ره) و پیروی از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه سمنان، خدمت‏گزاری خانواده شهدا را یک موهبت الهی دانست و افزود: این خدمت‏گزاری و نیکی هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول