اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سردشت تاکید کرد

مشارکت اقشار مختلف در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سردشت گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر مشارکت کنند.

مشارکت اقشار مختلف در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، حسن یوسفی‌فر صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دهه مبارک فجر که با حضور امام جمعه سردشت، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات و ارگان‌های سردشت در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر لازم است تا هر چه بیش‌تر به برنامه‌های این دهه توجه شود.

وی با تاکید بر تنوع در این برنامه‌ها تصریح کرد: گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی هر چه بیش‌تر جوانان با اهمیت این ایام را دو چندان می‌کند.

یوسفی‌فر با تاکید بر مشارکت تمام اقشار جامعه در برنامه‌های گرامیداشت این ایام، افزود: باید تمام مردم در برنامه‌های گرامیداشت این ایام مشارکت کنند و برنامه‌ها معطوف به ادارات، سازمان‌ها و مراکز آموزشی نباشد.

وی با بیان اینکه شأن و جایگاه انقلاب و روحیه انقلابی در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید حفظ شود، خاطر نشان کرد: این روحیه باید به نسل‌های بعدی حفظ و منتقل شود.

‌یوسفی‌فر بر لزوم تبیین فلسفه انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان تأکید کرد و اظهار داشت: زنده نگه داشتن اسلام و ولایت موضوعی است که باید در اجرای این برنامه‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی اجرای جنگ هنری، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب، برگزاری جشن بزرگ فجر و تجلیل از خادمان فرهنگ و هنر، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و نقاط محروم و برگزاری برنامه‌های ورزشی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که دهه فجر امسال اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول