اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی:

مسکن مهر گلبهار تا پایان امسال تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی گفت: مسکن مهر گلبهار که توسط انبوه‌سازان ساخته می‌شود تا دهه فجر و یا پایان امسال تحویل داده می‌شود.

مسکن مهر گلبهار تا پایان امسال تحویل داده می‌شود

غلامعلی ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: بیش از 24 درصد مجموعه‌های مسکن مهر در حال ساخت در اختیار انبوه‌سازان است و پیشرفت کلی بیش از 85 درصد داشته و تعداد زیادی از آنها تحویل داده شده است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی افزود: قسمتی از پروژه‌های مسکن مهر که پیشرفت خوبی نداشته و تحویل آنها دچار تاخیر شده در اختیار تعاونی‌ها بوده که تاکنون 47 درصد پیشرفت داشته‌اند.

ثنایی با اشاره به مسکن مهر گلبهار گفت: ساخت قسمتی از واحدهای مسکن مهر گلبهار توسط انبوه‌سازان انجام می‌شود که تاکنون 85 درصد واحدها پیشرفت داشته و بر اساس گزارش مسئولان برخی از آنها تحویل داده شده و افراد اسکان پیدا کرده‌اند و مابقی این واحدها در دهه فجر و یا تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مسکن مهر در منطقه مهرگان به اتمام رسیده و اکثریت آن تحویل داده شده است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی تاکید کرد: مشکلاتی در ساخت مسکن مهر گلبهار وجود دارد که  ساخت و ساز آن را با مشکل مواجه کرده و امیدواریم با تلاش مدیران این مشکلات برطرف شود.

ثنایی در ارتباط با دادن وام به انبوه‌سازان برای تامین مصالح اظهار کرد: هیچ‌گونه وام و تسهیلات به جز پروژه مسکن مهر به انبوه‌سازان داده نشده است و اگر وام داده شود مشکلات مسکن برطرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وام مسکن مهر را می‌توان در مواردی که مسکن مهر خودمالکی ساخته می‌شود برای متقاضیان آن و افرادی که تغییر مسکن می‌دهند با بهره‌های کمتر از رایج بانکی که در افزایش قیمت‌ها تاثیر نگذارد ارائه کرد تا مردم از سرگردانی خارج شوند.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول