اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بیش از 11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان در حال تکمیل است.

11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در راستای فرمان امام راحل است، اظهار داشت: حضرت امام در سال 58 فرمان تشکیل حساب 100 برای ساخت مسکن ویژه محرومان صادر کردند که اکنون فرمان امام در دولت دکتر احمدی‌نژاد محقق شد.

وی گفت: با اجرای طرح مسکن مهر بسیاری از کسانی که تصور خانه‌دار شدن نداشتند، خانه‌دار شدند و اکنون 11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان در حال تکمیل است که مسئولان سعی کنند تا دهه فجر این واحدها به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر بر مشارکت بیشتر دستگاه‌های اجرای در تامین آب، برق و گاز واحدهای مسکن مهر تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های تامین کننده خدمات عمومی به‌ویژه آب، برق و گاز در اجرای طرح‌های لازم تسریع کنند تا شاهد افتتاح به موقع طرح‌های مسکن مهر باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: ساخت بازار، مسجد، مدرسه و ایجاد معابر عمومی در ساخت مسکن مهر ضروری است که باید مجریان این مهم را مد نظر داشته باشند.

شاپور رستمی توسعه فضای سبز را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال یک میلیون درخت در استان بوشهر کاشته می‌شود که لازم است مجریان از این فرصت برای کاشت درخت در محوطه‌های مسکن مهر تلاش کنند.

وی توجه به روشنایی معابر در طرح‌های مسکن مهر تاکید کرد و افزود: ساخت جوی و جدول و امکانات برای دفع آب‌های سطحی در این واحدها ضروری است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول