اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

راهیان نور گامی در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: اردوهای راهیان نور در واقع گامی در مقابله با جنگ نرم است.

راهیان نور گامی در مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور کنگان اظهار داشت: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با فداکاری در راه اعتلای اسلام و تثبیت نظام اسلامی گام برداشتند؛ بر همین اساس زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا امری لازم است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان به کیفیت و نحوه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور پرداخت و این اردوها را آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وی افزود: برگزاری این نوع اردوها می‌تواند در روحیه ایثارگری و معنویت‌گرایی دانش‌آموزان تاثیر به‌سزایی داشته باشد و این اردوها که در یک فضای معنوی و با ارزش صورت می‌گیرد در حقیقت لبیک به ندای مقام معظم رهبری است و در روحیه جوانان و نوجوانان که آینده‌ساز این انقلاب اسلامی هستند، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

حق‌شناس اضافه کرد: حضور مقام معظم رهبری در یادمان شهدای شلمچه سبب شد که مسیر اردوهای فرهنگی به‌ سوی حفظ تداوم ارزش‌های ایثار و شهادت برود و معنویت‌گرایی و بصیرت‌افزایی بالایی در بین جوانان به‌ وجود بیاید.

وی افزود: هدف از این گونه برنامه‌ها رضایت پروردگار، لبیک به فرمان علمدار ولایت و آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است و این کار باید با علاقه و رضایت دانش‌آموزان صورت گیرد.

اردوهای راهیان نور در فضای معنوی برگزار می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کنگان نیز به بحث اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پرداخت و گفت: اردوی راهیان نور ویژه دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه به مدت سه روز در تاریخ چهارم تا ششم بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

موسی حیدری افزود: باید برای اعزام دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا این اردو که یک کار فرهنگی و ارزشی است با حضور گسترده دانش‌آموزان و در یک فضای معنوی برگزار شود.

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه کارشناسان بسیج فرهنگیان و فرهنگی اجتماعی سپاه کنگان نیز به ارائه گزارش در ارتباط با نحوه اجرای اردوی راهیان نور پرداختند.

یادآوری می‌شود از مهم‌ترین برنامه‌های مصوب در این نشست می‌توان به برگزاری مسابقات عکاسی، مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی، بازدید از یادمان شهداء و اجرای مراسم صبحگاه اشاره کرد که در زمان برگزاری اردوی راهیان نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول