اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی در منطقه 20

پیرغلامان حسینی در شهرری تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار منطقه 20 و رئیس کانون مداحان کشور از پیرغلامان و خادمان پیشکسوت اهل بیت (ع) این منطقه تقدیر به‌عمل آمد.

پیرغلامان حسینی در شهرری تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه اربعین حسینی و با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه 20، مصطفی خرسندی رئیس کانون مداحان کشور و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، رئیس تبلیغات اسلامی شهرری و مداحان پیشکسوت از پیرغلامان حسینی و خادمان اهل بیت (ع) این منطقه تقدیر به عمل آمد.

شهردار منطقه 20 حضور پیرغلامان و خادمان اهل بیت(ع) را منشأ خیر و برکت برای شهر برشمرد و تصریح کرد: حضور در منازل این بزرگواران که مملو از عطر روحانیت و معنویت است توفیقی است که نصیب ما شده است.

عظیم بابایی با اشاره به موقعیت مذهبی شهرری خاطرنشان کرد: این تقدیر به پاس توفیق و خدمتگزاری صادقانه و خالصانه این عزیزان است که عمر شریف خود را در جهت احیای مجالس عزاداری و مرثیه سرایی سرور و سالار شهیدان صرف کرده‌اند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به نقش ارزشمند روحانی پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع)، برای آنان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی کرد.

این گزارش حاکی است، در این مراسم که همراه با مداحی و مرثیه سرایی حضرت امام حسین (ع) بود از پیرغلامانی همچون حاج محمدعلی حاج ابوالقاسمی دولابی، فضل‌اله ربیع‌پور و سید غلامرضا میرنظامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول