اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان خبر داد

راه‌اندازی مرکز جامع مطالعات شهری در مجموعه عین‌القضات همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان از راه‌اندازی مرکز جامع مطالعات شهری در مجموعه عین‌القضات خبر داد و گفت: این مرکز می‌تواند در زمینه نیازسنجی‌های فرهنگی و اجتماعی محلات بر پایه محله‌محوری فعالیت کند.

راه‌اندازی مرکز جامع مطالعات شهری در مجموعه عین‌القضات همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی ظهر امروز در جلسه معرفی اعضای جدید معاونت فرهنگی در مرکز اخترشناسی ابن صلاح ضمن تقدیر از حمایت‌ها و کمک رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی استفاده از تشکل‌های مردمی در مباحث شهری و همچنین سلامت محیط‌های فرهنگی در فرهنگسراها از الزامات کار فرهنگی است.

وی تصریح کرد: ایجاد فرهنگ خوب با تعدد افکار و سلایق کاری بسیار دشوار است اما به مرور زمان اثرگذار خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان برگزاری سوگواره عاشوراییان به مدت یک ماه در تالار فجر، برگزاری تعزیه در سطح شهر، برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها و  برنامه‌های فرهنگی دیگر را از جمله برنامه‌های این معاونت بیان کرد.

وی در پایان با تأکید بر در نظر گرفتن تمام برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مناسبت‌ها ملی و مذهبی در بودجه سال 92 افزود: با در نظر گرفتن این موارد و دو هدف امنیت روانی و نشاط اجتماعی بودجه‌ای متعارف تدوین و با کمک و پشتیبانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول