اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

50 معلم پژوهشگر نهاوند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: امروز 50 معلم برتر و پژوهشگر شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

50 معلم پژوهشگر نهاوند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان، در مراسمی 50 معلم پژوهشگر شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پژوهش و تحقیق شاه‌کلید حل بسیاری از مشکلات است، اظهار داشت: بدون تحقیق و پژوهش رسیدگی به نتیجه قطعی و واقعی تقریباً غیر ممکن است.

علیرضا تکلو با اشاره به اینکه هشت درصد برترین‌های پژوهنده و افراد برتر پژوهشگر استان متعلق به نهاوند هستند، ادامه داد: رشد کمی و کیفی در آثار پژوهشی از دیگر ویژگی‌های پژوهشگران در نهاوند است.

وی به پیشرفت‌های متعدد و مختلف کشور در عرصه‌های علمی، کشاورزی، فناوری، تسلیحات، نظامی و... اشاره کرد و آن را مدیون و مرهون پژوهش و تحقیق گسترده دانست.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند رسیدگی به مراحل نهایی علمی در بخش دارویی، درمان، سلول‌های بنیادین و فناوری نوین را به موجب وجود پژوهش و تحقیق توسط افراد تلاشگر و البته مؤمن را مرهون پیروزی انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی قدرت اراده در افراد افزایش یافت و کشورمان بعد از پیروزی سیاسی به این فکر افتاد که با کسب علم و دانش قله‌های علمی را فتح و به استقلال برسد.

وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه وجود دانشمندان با رتبه‌های ممتاز علمی در جایگاهی بالا قرار دارد و دشمنی‌های دشمن نیز به خاطر پیشرفت‌های نظام است.

تکلو با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای پژوهشگران در سطح شهرستان نهاوند گفت: فضاها و کتب مرجع کافی برای هر نوع تحقیق و پژوهش علمی در این شهرستان مهیاست.

انتهای پیام/89016/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول