اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره شکوفا مطرح شد

ایجاد ساختارهای اجتماعی و فرهنگی در 374 محله شهر تهران

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران در نخستین جشنواره شکوفا از ایجاد ساختارهای اجتماعی و فرهنگی در 374 محله شهر تهران خبر داد.

ایجاد ساختارهای اجتماعی و فرهنگی در 374 محله شهر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمدهادی ایازی لحظاتی پیش در نخستین جشنواره شکوفا در محلات جنوب تهران با تشکر از تلاش مسئولان شهرداری، ‌شورایاران و دبیران محلات جنوب تهران به جهت برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی ‌ـ اجتماعی نظیر شمسه، ‌تسنیم، ‌شکوفا، ‌مشکات و ... ، ‌از شهروندان فعال در این عرصه تقدیر به‌عمل آورد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: به دنبال ایجاد ساختارهای اجتماعی و فرهنگی در 374 محله شهر تهران، ‌جشنواره‌های مختلفی در این عرصه طراحی و اجرا شد که استقبال خوب شهروندان در این عرصه انگیزه‌ای شد تا جشنواره‌های مختلفی را متناسب با ذوق و علاقه شهروندان اجرا کنیم و مشارکت آنان را در محلات داشته باشیم.

وی در ارتباط با برگزاری جشنواره شکوفا گفت: شکوفا برگرفته از شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات است که با توجه به گرایش گسترده شهروندان در عرصه بازی‌های رایانه‌ای و وبلاگ نویسی، ‌برنامه‌ریزی و ... اجرا شد و شرکت 300 هزار نفری شهروندان تهرانی در نخستین جشنواره،‌ انگیزه ما را جهت برنامه‌ریزی در حوزه IT بیشتر کرد.

ایازی با تاکید بر اینکه امروز زیرساخت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر تهران به‌ویژه جنوب شهر توسعه پیدا کرده است، افزود: ما باید تلاش کنیم که خانواده‌های تهرانی دغدغه‌ای برای اوقات فراغت فرزند خود نداشته باشند و هر شهروندی با طی حداقل مسافت بتواند از امکانات اجتماعی و فرهنگی متناسب با ذوق خود بهره‌مند شود.

سید احمد صفوی نیز با تاکید بر تحقق تدابیر مدیریت ارشد شهری مبنی بر رویکرد محله محوری و نهادینه شدن موضوعات اجتماعی گفت: بستر لازم در زمینه مسایل اجتماعی و فرهنگی در منطقه 15 با هدف توسعه بخشی مشارکت‌های مردمی فراهم شده و استقبال و ظرفیت بالای شهروندان منطقه باعث توسعه مسایل اجتماعی و فرهنگی شده است.

شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه مشارکت خوب شهروندان حاصل نگاه جامع و علمی مدیریت ارشد شهری و همکاری و تعامل مناسب مردم و نهادهای مردمی با مسئولان شهرداری بوده است، افزود: امیدواریم روز به روز شاهد توفیق بیشتر شهرداری در بهره‌مندی مردم از این تدابیر باشیم.

این گزارش حاکی است، ‌مسئولان حاضر در مراسم ضمن بازدید از غرفه‌های مربوط به کانون‌های هفتگانه جشنواره شامل رباتیک، ‌توسعه مهارت‌های رایانه‌ای، ‌طراحان گرافیک، ‌رسانه‌های دیجیتال، برنامه‌نویسی موبایل، وبلاگ نویسی و بازی‌های رایانه‌ای، از برگزیدگان جنوب تهران در هر یک از کانون‌ها تقدیر به‌عمل آوردند.

گفتنی است، در نخستین جشنواره شکوفا در محلات جنوب تهران که با حضور جمعی از مسئولان شهرداری تهران و منطقه برگزار شد از جوانان خلاق و کارآمد منطقه در این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره با حضور دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ‌امانی قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران، ‌صفوی شهردار منطقه 15، ‌دکتر تیمورنژاد مدیرکل برنامه‌ریزی و تحقیقات شهری، سیرتی دبیر جشنواره کانون‌های هفت‌گانه شکوفا، ‌حجت‌الاسلام و المسلمین معراجی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد حوزه شهید محلاتی، عباس دانشجو سرکلانتر ششم، ‌معاونان و مدیران منطقه 15 و جمعی از شهروندان برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول