اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم عمار سوادکوه خبر داد

اکران 28 فیلم جشنواره عمار در سوادکوه

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره مردمی فیلم عمار سوادکوه با اشاره به حضور 28 فیلم جشنواره عمار در سوادکوه، گفت: فیلم‌های سومین جشنواره مردمی فیلم عمار مورد استقبال مردم سوادکوه قرار گرفته است.

اکران 28 فیلم جشنواره عمار در سوادکوه

حسین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از پخش فیلم‌های این جشنواره در شهرستان خبر داد و با بیان این که تقویت ارزش‌ها و اصول در جبهه جنگ نرم از اهداف این جشنواره مردمی است، گفت: 28 فیلم در موضوعات و رده‌های سنی مختلف در سوادکوه پخش می‌شود.

حسین قاسمی از پخش این فیلم‌ها به صورت "دی وی دی" و یا در پروجکشن خبر داد و افزود: فیلم‌های سومین جشنواره مردمی فیلم عمار در اماکن دینی، مذهبی، پایگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها پخش می‌شود.

وی از استقبال مردم سوادکوه برای استفاده از فیلم‌های جشنواره عمار خبر داد و خاطر نشان کرد: فیلم‌های پخش شده مورد استقبال عمومی مردم سوادکوه قرار گرفته است و سبب افزایش گستره دید مخاطبان و تنویر افکار در ارتباط با موضوعات فیلم‌ها شده است.

فعال هنری سوادکوه از حضور فیلم‌های مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلم کوتاه و بلند در این جشنواره خبر داد و افزود: فیلم‌های جشنواره عمار برای مقاطع سنی کودک و نوجوان، جوان و میانسال تدارک دیده شده است.

قاسمی به پخش برخی از فیلم‌های جشنواره عمار در سوادکوه خبر داد و یادآور شد: انیمیشن "پرواز تا بینهایت" ساخته هادی محمدیان، مستند "مشدی اسماعیل" ساخته مهدی زمانپور و نماهنگ "بابا خون داد" ساخته مهدی نقویان به نمایش درآمده است.

وی از برگزاری این جشنواره تا بهمن ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به مخاطب‌شناسی این جشنواره و استفاده از فیلم‌های پر طرفدار در اماکن مختلف، گفت: همراهی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف می‌تواند این جشنواره را در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

انتهای پیام/86015/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول