اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فناوری اطلاعات پالایشگاه خانگیران:

نرم‌افزار سرویس کنترل مرکزی تجهیزات برندسیسکو راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول طرح‌های فناوری اطلاعات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از راه‌اندازی نرم‌افزار سرویس کنترل مرکزی تجهیزات برندسیسکو در این شرکت خبر داد.

نرم‌افزار سرویس کنترل مرکزی تجهیزات برندسیسکو راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، جواد جاهدی با اعلام این خبر افزود:

این نرم‌افزار با پیشنهاد سه تن از کارشناسان واحد فناوری اطلاعات به بخش نظام پیشنهادات پالایشگاه خانگیران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه و استفاده از تجهیزات سیسکو شامل سوئیچ‌های لایه 2 و 3، مسیریاب شبکه و دیواره آتش در شبکه پالایشگاه خانگیران در سال‌های اخیر گسترش یافته است اظهار داشت: پس از چند مرحله آزمایش و تحقیق به منظور کنترل یکپارچه دسترسی‌ها به این تجهیزات و نیز ارتقای امنیت شبکه، نرم‌افزار سرویس کنترل مرکزی دسترسی تجهیزات سیسکو را راه‌اندازی کردیم.

مسئول طرح‌های فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: این سرویس در شبکه‌های متوسط تا بزرگ و برای مدیریت یکپارچه سوئیچ، روتر، فایروال، تعیین مجوز،زمان و میزان دسترسی به تجهیزات لایه دوم و سوم سیسکو طراحی شده است.

جاهدی وجود این سرویس را برای شبکه پالایشگاه خانگیران ضروری دانست و بیان داشت: بیشترین اهمیت اجرای این سرویس در مباحث امنیتی است و موجب صرفه‌جویی در صرف وقت و مدیریت بهینه تجهیزات است.

وی با بیان اینکه کنترل تمامی تجهیزات شبکه به صورت جداگانه برای کارشناسان این واحد زمان بر خواهد بود تاکید کرد: با راه‌اندازی این سرویس در بخش شبکه فناوری اطلاعات پالایشگاه کنترل تمامی تجهیزات به طور همزمان انجام می‌شود.

مسئول طرح‌های فناوری اطلاعات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد یادآور شد: راه‌اندازی و تست عملیاتی نرم‌افزار سرویس کنترل مرکزی تجهیزات برند سیسکو یک ماه به طول انجامید.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول