اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

دستگاه‎ها در هوشمندسازی مدارس پای کار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا در هوشمندسازی مدارس پای کار باشند و گفت: شاید بستر هوشمندسازی مدارس به وفور فراهم نشود ولی شروع این اقدام باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

دستگاه‎ها در هوشمندسازی مدارس پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: براساس دستورالعمل هیئت دولت تمام دستگاه‎های اداری باید با آموزش پرورش در هوشمندسازی مدارس کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ردیف‎های اعتباری برای این منظور پیش‎بینی شده است اما هنوز به سطح شهرستان نرسیده ولی تا سطح استان آمده و برای عملیاتی شدن آن چاره‎اندیشی می‎شود.

هوشمندسازی مدارس نیازمند عزم ملی و همگانی است

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس نیازمند عزم ملی و همگانی است متذکر شد: هوشمندسازی مدارس دارای آئین‎نامه است و دیر یا زود ما باید در این کار مشارکت کنیم ضمن اینکه آموزش و پرورش، از جمله دستگاه‎هایی است که همه باید در آن کار کنند.

احمدی یادآور شد: لازم است بسترهای فرهنگی جامعه را برای اجرای هوشمندسازی مدارس فراهم کنیم لذا آموزش و پرورش از جمله دستگاه‎هایی است که نیاز دارد همه در مدیریت آن همکاری کنند.

وی از برخی ادارات که توانایی انجام این کار را دارند خواست تا نسبت به اجرای این مهم جدیت نشان دهند و ابراز داشت: انتخاب مدرسه و هدفگذاری آن باید در وهله نخست انجام شود تا در گام‎های بعدی آرام آرام نسبت به تجهیز آن اقدام شود که استفاده از اعتبارات اداری برای انجام این ماموریت از الزامات است.

مسئولان در سرکشی‎هایی از خانواده‎های شهدا و جانبازان مشارکت کنند

فرماندار گرگان همراهی با بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دیگر وظایف دستگاه‎ها برشمرد و افزود: تیمی در فرمانداری گرگان با محوریت بنیاد شهید تشکیل شده تا سرکشی‎هایی از خانواده‎های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس انجام شود که مسئولان باید در این مهم مشارکت داشته باشند.

نسبت به خانواده های شهدا و جانبازان دین بزرگی بر گردن داریم

احمدی با بیان اینکه نسبت به خانواده‌های شهدا و جانبازان دین بزرگی بر گردن داریم ابراز داشت: هر کدام از مسئولان از موضع مسئولیت خود باید جویای وضع آنان شده و در حد توان در حل مشکلات آنان گام برداریم البته این بدان معنا نیست که کاری برای این عزیزان انجام نمی‌شود ولی لازم است مسئولان در این تیم مشارکت داشته باشند.

وی از شهرداری سرخنکلاته و اتوبوسرانی شهرداری که در زمینه رزمایش بسیج مشارکت داشتند قدردانی کرد و افزود: در شناسایی ثبت‌احوال نیز گام‎های خوبی برداشته شد که امیدواریم این کارها در راستای اثبات کارآمدی نظام موثر باشد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول