اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نطنز:

دشمن سعی می‌کند حقیقت را وارونه جلوه دهد

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نطنز گفت: غول رسانه‌ای و تبلیغاتی در اختیار دنیای غرب است و با سوء استفاده از این ابزار کارساز تقریبا همه حوادث را به نفع خود و به صورت وارونه جلوه می‌دهند.

دشمن سعی می‌کند حقیقت را وارونه جلوه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی اصغر شریفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از جنگ‌های امروز دنیای خبیث و خونخوار استکبار با جهان اسلام به ویژه مذهب حقه تشیع جنگ نرم و تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: غول رسانه‌ای و تبلیغاتی در اختیار دنیای غرب است و با سوء استفاده از این ابزار کارساز تقریبا همه حوادث را به نفع خود و به صورت وارونه جلوه می‌دهند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نطنز افزود: تاثیر و فعالیت این تبلیغات به حدی است که مجاهدین و شهدای عزیز و بزرگوار ما را تروریست و اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان اروپایی و امریکایی‌اش را صلح طلب و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: عوام در خارج و حتی عده‌ای در داخل که واقعیت ماجرا را نمی‌دانند و به راحتی گول این یاوه گویی‌ها را می‌خورند و از باور و اعتقادشان دور می‌شوند.

شریفی در پایان افزود: ما هم در جهت خنثی کردن این حربه دشمن کارهایی کرده‌ایم ولی در مقابل آنها کم است و برما و شماست که در این راستا گا‌م‌های بلندی برداریم تا دست دشمن را دراین زمینه مثل زمینه‌های دیگری که با قدرت وارد شدیم، قطع کنیم.

انتهای پیام/2301/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول