اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش مازندران:

کیوان قنبرزاده مربی خارجی می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با پیگیری از طریق فدراسیون و وزارتخانه بتوانیم مقدمات حضور مربی خارجی خوبی برای کیوان قنبرزاده پدیده‌ دوومیدانی کشور فراهم کنیم.

کیوان قنبرزاده مربی خارجی می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور مسئولان هیئت دوومیدانی استان، شهرستان ساری و کیوان قنبرزاده قهرمان ارزنده پرش ارتفاع در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در مازندران به ویژه پیست دوومیدانی استادیوم متقی ساری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست یک ساعته اعضای هیئت دوومیدانی استان به اتفاق کیوان قنبرزاده قهرمان ارزشمند پرش ارتفاع با تبریک به سعادتمند به خاطر انتصاب مدیریت دستگاه ورزش و جوانان مازندران، مشکلات هیئت دوومیدانی مازندران را در مورد بستر سخت‌افزاری و منابع مادی بیان کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان دیدگاه خود نسبت به نقش ارزنده رشته‌های ورزشی پایه و به خصوص دوومیدانی از برنامه‌های آینده این اداره کل، رفع مشکلات این رشته مهم ورزشی را عنوان کرد.

احمد سعادتمند جوانان مازندرانی را در دوومیدانی مستعد و دارای پتانسیل بالا عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان و استاندار مازندران بتوانیم در رفع کمبود اماکن ورزشی مناسب برای تمرین ورزشکاران دوومیدانی در سراسر استان گامی مهم و مؤثر برداریم.

وی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت دوومیدانی استان و شهرستان‌ها، ورزشکاران، مربیان، داوران و همه زحمتکشان این رشته پایه تقدیر و تشکر کرد و قول داد به زودی در جلسه‌ای اختصاصی با حضور سجادی و مدیران کل این حوزه که در استان مازندران برگزار خواهد شد، در مورد مشکلات و کمبودهای منابع مالی و سخت‌افزاری برای رشد و توسعه همه جانبه دوومیدانی پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

سعادتمند در پایان از کیوان قنبرزاده به عنوان یکی از پدیده‌های دوومیدانی کشور به عنوان الگو برای سایر ورزشکاران این رشته نام برد و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری از طریق فدراسیون و وزارتخانه بتوانیم مقدمات حضور مربی خارجی خوبی برای او فراهم کنیم تا با درخشش در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون انتظار حضور کیوان قنبرزاده در المپیک 2016 ریو نیز برآورده شود.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول