اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

سمنان کم‏ترین میزان تلفات‏ برق را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سمنان کم‏ترین میزان تلفات شبکه‏ برق را در کشور در اختیار دارد.

سمنان کم‏ترین میزان تلفات‏ برق را در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در ششمین کار گروه تخصصی پاسخگویی بار که در شرکت توزیع برق سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پاسخگویی بار به نوعی تنوع‏بخشی به تعرفه، کاهش پیک مصرف و افزایش کارایی تاسیسات صنعت برق را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات انگیزشی مناسبی برای مشترکان استان سمنان در بهینه‏سازی مصرف انرژی انجام شده است، گفت: توجه لازم به قانون هدفمندی یارانه‏ها و قانون اصلاح الگوی مصرف به عنوان فرصت‏های ارزشمند و تاثیرگذار در کاهش شدت مصرف انرژی در تعرفه‏های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ترکیب مصرف مناسب و کم‏ترین میزان درصد تلفات شبکه‏ها را به عنوان دو شاخصه برجسته صنعت توزیع برق سمنان برشمرد.

موسوی‏زاده یادآور شد: بهره‏مندی از ظرفیت‏های نهفته به ویژه استفاده از پانل‏های خورشیدی در ساختمان‏های اداری در کاستن مصرف برق و حفظ محیط زیست این مکان‏های عمومی نقش مهمی ایفا می‏کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ در این نشست، در خصوص راهکارهای اجرایی پیاده‏سازی الگوهای پاسخگویی بار در صنعت برق و جبران بخشی از مصرف شبکه با استفاده از ظرفیت‏های موجود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول