اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

وجود گره ترافیکی چهارراه شریعتی، تاکسی‌ها را دربستی کرد

خبرگزاری فارس: وجود گره ترافیکی چهارراه شریعتی همدان، تاکسی‌ها را دربستی و مسافران را سرگردان کرد.

وجود گره ترافیکی چهارراه شریعتی، تاکسی‌ها را دربستی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، طبق اخبار واصله امروز تاکسی‌های خطی محدوده امامزاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی همدان از سوار کردن مسافران این مسیر خودداری کرده و تنها به صورت «دربستی» مسافران را به مقصد می‌بردند.

این امر باعث سرگردانی مسافران این مسیر و نارضایتی آنها شده بود، نکته جالب توجه در این میان فعالیت خودروهای شخصی بود که با دو برابر کردن کرایه‌ها، از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و اقدام به مسافرکشی می‌کردند.

مردم نیز با شرایط پیش آمده مجبور به استفاده از خودروهای شخصی بودند.

خبرنگار فارس به منظور پیگیری وضعیت پیش آمده با مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت‌و‌گو کرد که وی ضمن تأیید این مطلب دلیل آن را وجود گره ترافیکی در چهارراه شریعتی دانست و افزود: تردد در این مسیر برای تاکسی‌ها سخت شده و به همین دلیل اقدام به انجام چنین کاری کرده‌اند.

محمدجواد زارعی با غیر قانونی خواندن این اقدام گفت: بازرسان سازمان تاکسیرانی به محل مورد نظر اعزام شده‌اند تا نسبت به برخورد با این وضعیت رسیدگی و اقدامات لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا به امروز چنین بی‌انضباطی در این مسیر رخ نداده بود، افزود: همان طور که گفتم دلیل این اتفاق وجود گره ترافیکی در چهارراه شریعتی است و تا زمانی که پروژه غیر‌همسطح خواجه‌رشید به اتمام نرسد احتمال وقوع مشکلات این چنینی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان دقایقی بعد، پس از اعزام بازرسان سازمان به این منطقه به خبرنگار فارس گفت: طبق اطلاعات رسیده از سوی بازرسان مشکلی خاصی در این محدوده مشاهده نشده و فقط به دلیل انجام حفاری در محدوده یکی از خیابان‌ها، ترافیک ایجاد شده بود و تردد به سختی انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت مشکلات از سوی شهروندان نسبت به رسیدگی به آن اقدام می‌شود، افزود: مردم شماره پلاک تاکسی‌ها متخلف را در اختیار سازمان قرار دهند تا رسیدگی به تخلف و در صورت احراز آن، نسبت به برخورد با راننده متخلف اقدام شود.

یکی از مسافران این خط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه 20 دقیقه برای رفتن به آرامگاه بوعلی معطل شده است، ابراز داشت: این با وجودی است که شش تاکسی ویژه این خط در آنجا وجود داشت اما رانندگان فقط به صورت دربستی اقدام به مسافرکشی می‌کردند.

این شهروند گفت: وقتی علت این اقدام را جویا شدم، آنان ابراز داشتند به علت گره ترافیکی این مسیر، فعالیت ما را در این خط مقرون به صرفه نبوده و به همین دلیل تنها به صورت دربستی اقدام به جابجایی مسافران می‌کنیم.

با این وصف متوجه می‌شویم که نظارت به موقع بر امور عامل حل مشکلات است و با نظارت درست می‌توان از بروز مشکلات برای مردم کاست.

انتهای پیام/89002/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول